Gjest Rosa Mirabella Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Jeg er en 20 år gammel jente som ikke alltid finner trange nok bukser i en del klesbutikker. Jeg har ganske gutteformede bein, dvs nesten ikke liv og hofter, derfor er ofte "trange" jeans ikke trange på meg. Dessuten er jeg litt undervektig, klarer ikke legge på meg. Veier 49 kg og er 165 høy. Kjøpte en bukse på en dyr butikk forrige helg, den sitter nesten helt stram, men kostet 1200 kr også... sukk. måtte ned i str 25. og så til spørsmålet mitt! er det noen av dere som vet om en bra butikk hvor de selger tøffe jeans med lavt liv i små størrelser? Kjempeflott hvis dere vet om et sted hvor klærne ikke er så dyre! Og bare sånn for gøy(kjeder meg litt), hvilken bukse str bruker dere?
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg bruker 27-28 alt ettersom, og jeg har tydeligvis for store lår for mange bukser, så sitter de fint i lårene så er de for store i livet Og hvis de sitter bra over rumpa og i livet, så er de for slarkete i lårene Vet ikke om noen butikker med små størrelser desverre, jeans er generelt dyrt. Har du prøvd Only sine da? Jeg har funnet mange fine der, men de er det litt stretch i da, så de kan fort bli litt vide. Jeg vet ikke hvordan buksestørrelse du bruker i vanlige bukser? 32 eller 34?
Ava Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Sukk, dette har jeg også problemer med.. Men nå i det siste har jeg funnet fine jeans på H&M, & denim, og de er rimelige også Modellene som er merket med "Squin" er av de smaleste, mener jeg. De hadde i hvert fall størrelser ned til 25, min størrelse
Karamba Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Har ikke Bikbok små størrelser? Prisene er heller ikke så galne der...
Gjest Rosa Mirabella Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Tusen takk:) skal skjekke de buksene!
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Jeg bruker også 25" eller 26", og liker best jeans fra Diesel, Replay, pluss noen fra Fornarina. Jeg har også funnet bukser fra Bik Bok, og noen fra Only (de går ned til damestr 32, og det er ca. passe). Amerikanske merker som Lee og Levi's er, etter min erfaring, større i størrelsene, og der er selv de minste buksene ofte for store.
Saeria Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg vil nok anbefale deg Bik Bok og Carlings. JC også for den saks skyld. For *host, kremt* 10 år siden var jeg tynn som ei flis. Jeg måtte helt ned i str. 24! På den tiden hadde de enda mindre utvalg i små str. og det eneste merket jeg fant var Crocker. Nå er utvalget der i mot bedre. Jaggu glad jeg har en vanlig strørrelse. Da er det ikke så vanskelig å finne bukser, såfremt jeg ikke vil ha de på tilbud da.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Vet akkurat hvordan du har det! Er størrelse 25 selv og det er ikke noe moro Anbefaler diesel-bukser, noen fornarina-modeller og stretch-jeans fra morgan. Only-buksene (i størrelse 32) er fine den første timen jeg går i dem, og viips er de slarkete. hrmfp.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Only-buksene (i størrelse 32) er fine den første timen jeg går i dem, og viips er de slarkete. hrmfp. ← Det har du egentlig rett i....Jeg har en bukse derfra, og jeg pleier å bløte den og putte den i trommelen for å få den til å trekke seg sammen igjen.
Gjest Gjest1 Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 Jeg er 167 og veier 50 kg. Jeg kjøper bukser på Bik Bok, deres eget merke. Small sitter kjempefint på meg Koster 299-399
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Hvor finner dere 24 og mindre?? Er 165cm og 42kg - så 25 blir vide bukser, lyst til på trange bukser jeg også....
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Hvor finner dere 24 og mindre?? Er 165cm og 42kg - så 25 blir vide bukser, lyst til på trange bukser jeg også.... ← JC har i hvertfall jeans i 24, og Bik Bok har jo XXS.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 JC har i hvertfall jeans i 24, og Bik Bok har jo XXS. ← Skal prøve bik bok, synes bare de er litt fjortis og jeg er ikke akkurat det lengre. Men takk for tips
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Skal prøve bik bok, synes bare de er litt fjortis og jeg er ikke akkurat det lengre. Men takk for tips ← De har noen fine, også, og jeg er IKKE fjortis
fiolen Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Nå er jeg en 26' men har vært nede i 24.. Ikke bestandig like gøy å være så lita..
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Benetton (min nye favorittbutikk) har også bukser i små størrelser, også jeans, men de har jeg ikke prøvd selv. Jeg kjøpte en smal dressbukse derfra i dag, og den satt som et skudd (men måtte sys opp). De er relativt små i størrelsene, og fås ned til 32--perfekt!
Gjest Rosa Mirabella Skrevet 12. september 2006 #19 Skrevet 12. september 2006 Konge, skal ta en tur der;)
Gjest longlegs Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 hei! jeg bruker 27/36 i liv på bukser, samtidig er jeg en 36 i lengde! men uansett hvor jeg er å spør går ikke str lenger enn til 34 i lengde. noen som vet hvor jeg kan kjøpe bukser som er mer enn 34 i lengde??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå