Gjest Tanita Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hva er de fineste sangene/de du liker best?
Gjest Blanca Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg er veldig opptatt av musikk og favoritter kommer og går. For tiden er jeg helt oppslukt av Thom Yorke og Harrowdown Hill er den låten jeg spiller mest. Den har en fantastisk suggerende effekt på meg. Men som sagt; i morgen kan jeg ha en ny favoritt
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Favorittlåta mi er "The Mercy Seat" av Nick Cave And The Bad Seeds!
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Det er så mye bra musikk og jeg har til stadighet de fineste sangene gående oppe i knollen. Endel av dem byttes ut men noen klassikere henger med år etter år. Evanescence - My Imortal Pink Floyd - Echoes Queensrÿche - Silent Lucidity (jada, puddelrock fra 90 tallet, men den er genial) Tre Små Kinesere - Kjærlighet Metallica - One & The Unforgiven + flere av U2, Faith No More og...... nei nå stopper jeg, sklir ut ellers............ Hører på nesten alt (unntaket er country) og nyter det til det fulle
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Pink Floyd - Echoes ← Oh, respect! :icon_smile: Helt klart en av mine absolutte Pink Floyd-favoritter i alle år! Ellers synes jeg det er usedvanlig vanskelig å peke på hvilke sanger man liker best - det er vanskelig nok som det er å peke ut artister. Det er imidlertid et par sanger av et par artister som har stått frem for meg som favoritter over en periode over flere år. Dette er blant annet: Black Sabbath - Sweet Leaf Led Zeppelin - Dazed and Confused, Since I've Been Loving You og Lemon Song Ellers står omtrent samtlige sanger på Metallicas Ride the Lightening og Master of Puppets frem som geniale.
Gjest Kermit Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Det aller meste av Queen. And I am telling you - Jennifer Holliday The Sweetest Thing- U2
Knøttet Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 (endret) Within temptation - perfect harmony gir meg frysninger ... Queen - Bohemian rhapsody Rolling stones- Sympathy for the devil Kate Bush- wuthering heights Aimee Mann- Wise up Det var de jeg kom på i farta, for å finne flere må jeg hente ipoden, og det orker jeg ikke Endret 11. september 2006 av Teria
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Hmm det varierer hele tiden, men kan jo prøve Led Zeppelin - Stairway to Heaven Led Zeppelin - All of my love Wolfmother - Mind's Eye At the Drive-In - Napoleon Solo The Mars Volta - The widow The Mars Volta - Vermicide The Mars Volta - Roulette Dares The Mars Volta - Concertina Kaizers Orchestra - 170 Kaizers Orchestra - Bris Nå får det holde :--)
Ciara Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Har for tiden dilla på Sinéad O'Connors You Made Me the Thief of Your Heart (skrevet av Bono bl.a.). Den er helt nydelig.
Bobble Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Last Kiss - Pearl Jam When the children cry - White Lion Dreamer - Ozzy Stairway to heaven - Led Zeppelin Lightning Crashes - Live Pillar of Davidson - Live Tribute - Tripod
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 Jimmy eat world - Hear you me(helt nydelig!) Metallica - Nothing else matters Fenrik Lane - Free ever after Kashmir - The aftermath og Graceland U2 - One Og så mange andre som jeg ikke har tid til å skrive inn nå
Gjest Luci Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Jimmy eat world - Hear you me(helt nydelig!) ← Den er så fin den! Ellers er det veldig mye nydelig og jeg finner stadig nye favoritter. Akkurat nå hører jeg masse på -Incubus - I miss you. -Tori Amos - Winter. -Suzanne Vega - Liverpool. -Smashing Pumpkins - Stumbeline. -Sting - Fields of gold. -Bo Kaspers Orkester - Dansa på min grav. De fineste sangene er de du hører deg lei av en periode, men som blir like vakre når du hører de igjen etter en stund.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 De fineste sangene er de du hører deg lei av en periode, men som blir like vakre når du hører de igjen etter en stund. ← Her er det sånn at det er de du må vende deg til å like over en lang tid, fordi de har en særegenhet som ikke kan forstås ved første gjennomlytting, men så blir den bare finere og finere
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Her er det sånn at det er de du må vende deg til å like over en lang tid, fordi de har en særegenhet som ikke kan forstås ved første gjennomlytting, men så blir den bare finere og finere ← Enig! Jeg blir ikke lei av favorittlåtene, ikke i perioder engang, de bare vokser og vokser.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 Bra det ikke bare er meg :-) Folk synes jo det er litt søkt at jeg ikke liker det som i dag er min yndlingssang før, men den måtte bare gro på meg, ikke fenge som en annen drittpoplåt som er produsert bare for å selge som en landeplage! Før hatet jeg the widow, men i dag er det verdens nydeligste! Buhu
Champagnepiken Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Det varierer selvsagt veldig, men har en tre-fire sanger jeg aldri blir helt ferdig med... * "Blackbird" med The Beatles * "Innafor" med Tre Små Kinesere * "Kom" med Odd Nordstoga (dødsmorsom!) * "Why worry" med Dire Straits
Ciara Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Her er det sånn at det er de du må vende deg til å like over en lang tid, fordi de har en særegenhet som ikke kan forstås ved første gjennomlytting, men så blir den bare finere og finere ← Helt enig! Det meste av det jeg liker umiddelbart blir jeg veldig fort lei av.
Wonderwoman Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 "Stay", Saybia (får gåsehud over hele kroppen) "Hunting high and low" og "Stay on these roads", Aha. (Nydelige melodier som får frem gamle minner) Dessuten er jo "Fix you" udødelig. Nei det er egentlig så mange jeg synes er fine at det ble feil å begynne å ramse opp ser jeg... Men nevnte jo noen i alle fall da...
Gjest Luci Skrevet 12. september 2006 #19 Skrevet 12. september 2006 Her er det sånn at det er de du må vende deg til å like over en lang tid, fordi de har en særegenhet som ikke kan forstås ved første gjennomlytting, men så blir den bare finere og finere ← Veldig enig i at de beste sangene krever en tilvenningsprosess, men jeg blir lei de etter en stund uansett. Jeg vet de er geniale hvis jeg kan komme tilbake til de etter et noen mnd, og da er de like bra igjen.
Anglofil Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 Hallelujah ~ Rufus Wainwright Killing Me Softly ~ Frank Sinatra Hurt ~ Johnny Cash Two Beds and a Coffee Machine ~ Savage Garden Right Next to the Right One ~ Tim Christensen Everybody Hurts ~ R.E.M One Day I'll Fly Away ~ Randy Crawford Deep Water ~ Jewel Northing Else Matters ~ Metallica Pretender Got My Heart ~ Alisha's Attic Foolish Games ~ Jewel Tir n'a Noir ~ Vamp My Funny Valentine ~ Frank Sinatra On My Own (fra musikalen Les Misérables) Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå