Gjest Yoghurt Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Er det bare meg som klarer å ha en egen stil for tida? Hvis jeg er i en forsamling på rundt 20 jenter/kvinner nå for tiden kan jeg GARANTERE at MINST 4-5 har på kort dongeri skjørt og slike svarte eller hvite thights med blonder nedert *legge seg ned å grine* Må legge til at de med ekstra personlig stil kan ha dristet seg til å kjøpe et skjørt som har ferdig opp-rippa lommer oioioi! Seriøst, hva er det med denne stilen som alle forguder så utrolig? Og hvooorfor kommer thights tilbake? *redd*
Gjest Blanca Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Pussig dette. I fjor på denne tiden gikk alle med jeans stappet ned i Frye Boots og nå er det tights og jeans-skjørt... Jeg opplevde forrige tightsperiode og kommer nok ikke til å kjøre en retro på det, men moter er moter; det har alltid vært slik. Forskjellen fra før og nå er at det skifter raskere synes jeg.
Gjest Anneli Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Er temmelig mange av tights/dongeriskjørt jentene ja. Selv eier jeg faktisk ikke en eneste tights, jeg må være heeeelt ut altså! Dongerskjørt har jeg mange av, men ikke ikke i størrelsen "rumpa vises når jeg bøyer meg". Motene endrer seg raskt, og snart rynker alle på nesa over tanken på å bruke tights igjen... Jeg synes likevel dagens mote med dongeriskjørt over er finere enn den forrige perioden, hvor man gjerne bare hadde en diger t-skjorte. Det beste er jo å finne sin egen stil og noe man kler!
Arkana Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Det har jeg lagt merke til også (og jeg synes det ser grusomt ut). Men sånn er det hele tiden, virker som om de fleste følger flokken.
Gjest Meg og deg Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Da må jeg si at jeg synes at det er verre å se 13-14 år gamle jenter som går med topper som slutter under puppene, og skjørt som er så korte, at dersom de hadde bøyd seg. Hadde de vist hele .....!!! Uffameg!!!
Gjest rosaly Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 På den annen side, er jo thights veldig praktisk i vårt kalde land. Jeg kommer til å bruke det når kuldegradene kryper oppover. Denne moten ser tross alt mye bedre enn bare ei vid T-skjorte over....#grøss#
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg syns moten slik den er nå er bedre enn på lenge!
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes det er helt grusomt! Ikke har vi noen secondhandshops her i byen heller, så jeg må avstå shopping til klær tar seg litt bedre ut
Gjest Yoghurt Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 ^*grine med* Stakkar, det høres ikke bra ut, har heldigvis noen ganske kule brukt butikker o.l her i byen ellers måtte jeg nok gått for den samme taktikken.. Og til rosaly: hvis det er fordi det er så utrolig kaldt skjønner jeg ikke logikken med å gå med tynne tights som stopper midt på leggen...
Morea Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Vet ikke helt om hva jeg synes om den moten jeg... men det jeg er sikker på at jeg ikke liker er at "alle" går kledd i det samme. Greit nok at det som finnes i butikkene setter noen grenser/inspirerer whatever hva folk går med, men jeg for min del hadde syntes det var litt leit om jeg hadde pyntet meg for å møte venninner og så ser vi plutselig ut som noen jævla kloner hele gjengen! Likevel bedre enn for to år siden da det var slæskete grå eller blå treningsbukser, converse eller UGGs, boblejakke, uanstendige mengder solpudder og tuppert barbie-hår "Se på meg! Jeg er fra Midtstuen og har akkurat brukt 8000 kroner på å se ut som en blanding av en baglady og et lykketroll". Sorry, men kunne ikke holde det inne lenger
Saeria Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 "Se på meg! Jeg er fra Midtstuen og har akkurat brukt 8000 kroner på å se ut som en blanding av en baglady og et lykketroll". Sorry, men kunne ikke holde det inne lenger ←
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Jeg opplevde forrige tightsperiode og kommer nok ikke til å kjøre en retro på det, men moter er moter; det har alltid vært slik. Forskjellen fra før og nå er at det skifter raskere synes jeg. ← Helt enig. Det morsomme er jo at om noen år trenger man ikke å shoppe lenger, for da kan man bare snu haugen i klesskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå