Gå til innhold

Skriver mye dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når jeg skriver her på forumet så føler jeg alt jeg skriver er dumt, teit og meningsløst. Føler meg dum i lang tid etterpå... Er det andre som har det sånn? Eller tar dere det ikke så alvorlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender, føler at jeg ikke får formidlet det jeg vil si godt nok.

Skrevet

Har vært her så lenge nå og skkert skrevet mye dumt, men det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.

Skrevet

Nei...skjønner ikke hva du snakker om??

Skrevet

Vet jeg skriver masse dumt, men jeg sitter ikke og tenker over det og får en uggen følelse i magen når jeg sitter hos venner f.eks :ler: Tenker bare at sånn er jeg, og da får det bare være sånn. Ikkeno pes :-)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen ja.

Jeg føler meg ikke dum i lang tid, men trekker et lettelsens sukk når det havner på side 2. :ler:

Skrevet

Skriver ikke så mye dumt her..men noen ganger på msn:P, blir sånn helt tullete forklart noen ganger:P

Skrevet

Det hender helt klart at jeg skriver ting som er lite gjennomtenkt og/eller dårlig forklart.

Noen ganger rekker jeg å rette opp det verste før så mange har lest det, og ellers tar jeg det ikke så tungt, så lenge det ikke er heelt over alle støvleskaft ille.

Skrevet

Skriver vel teite ting i ny og ne som jeg ser selv.

Det som er verst er når jeg skriver noe som ANDRE synes er helt på trynet, -da kan jeg faktisk bli litt flau...

Men, men! ;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Når du skriver noe er det for at du gjerne vil ha sagt noe. Hvem er det da som kan si at det er dumt? Så fortsett å skriv det du har på hjertet. Det er jo bedre å si noen enn å ikke si noe i det hele tatt. Tror det bare er du som føler at det er dumt. Om noen andre synes at det er dumt er det deres problem. :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...