Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor så mange som ikke liker henne?

Kjenner henne ikke, men kjenner mange som kjenner henne, og har bare hørt varme ord om henne. Stemmen hennes og sangene hennes er også veldig fine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at det er noen som ikke liker henne jeg....hun virker veldig sympatisk synes jeg :)

Skrevet
Hvorfor så mange som ikke liker henne?

Kjenner henne ikke, men kjenner mange som kjenner henne, og har bare hørt varme ord om henne. Stemmen hennes og sangene hennes er også veldig fine..

Jeg har bare møtt henne et par ganger, og elsker stemmen hennes, men jeg har hørt omvendte ting av hva du sier ellers...

Skrevet

Jeg har ikke gjort meg opp en veldig sterk mening om henne, men jeg har inntrykk av at hun er veldig umoden. Musikken har jeg ingenting til overs for.

Skrevet

Det er STOR forskjell på å ikke like Maria Mena som person og det å mislike musikken hennes. Når jeg sier at jeg hater Mena intenst, så betyr det musikken, tekstene, sangstilen etc.

Skrevet

Jeg synes hun har en veldig sytete stemme. Det går mer på måten hun synger på enn stemmeklangen i seg selv, så dette kan hun nok klare å vokse av seg. I tillegg virker hun utrolig selvopptatt i intervjuer. Det er kanskje en naturlig konsekvens av å være så ung og kjendis, men det er likevel temmelig irriterende.

Skrevet

Hun er kjempeskjønn!!! men jeg synes ikke hun har sangstemme jeg da. men meg om det :)

Skrevet

Hun har greie sanger, men liker ikke stemmen hennes så godt.. Av det jeg har hørt og sett av henne så liker jeg henne ikke så veldig godt heller.. Er flere norske artister som er mye bedre enn henne :P

Skrevet

Som person er Maria Mena sikkert ei kjempejente, jeg kjenner henne ikke. Som artist derimot, kan jeg ikke fordra henne. Klart hun er flink, men musikken hennes er ikke min type musikk i det hele tatt. Er ikke noe glad i stemmen hennes heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...