Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo dro til en kompis på fredag å skulle ha en guttekveld. noe jeg i grunn var positiv til fordi jeg trengte litt tid for meg selv med datteren min.

jeg viste jo at det kom til å være alkohol med i bilde men... :sur:

han kom hjem lørdags formiddag. og prvde seg på en løgn at han hadde vært hjemme i mange timer da jeg kom hjem. noe jeg vet er bare løgn fordi jeg hadde ikke vært borte sååå lenge.

stinka alko å dritt av han å han gikk å la seg på soverommet å sov til i ni tida i går kveld.

han ble jo selvfølgelig sittende våken til langt på natt i natt igjen å nå oppdaget jeg at wisky flaska har minket betraktelig siden i går.

jeg blir så forbanna. han vet nøyaktig hva jeg synes om drikking å akkurat nå har jeg mest lyst til å vise han døra hvis han ikke kan skjerpe seg. :frustrert:

JA å på toppen av det hele så skal jeg ha unge med denne mannen å det gjør meg ikke mindre frustrert.

huff må vist bare lufte litt her :sjenert:

tenkte jeg skulle vente et par dager til flaska er tom før jeg finner frem ALT tomgodset fra de to siste månedene så kan han se nøyaktig hvor mye han har konsumert å fortelle meg da at han IKKE har et problem

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg skjønner at du er lei deg hvis han har et problem med drikking. Men hvor klar er du i kommunikasjonen din?

jeg viste jo at det kom til å være alkohol med i bilde men... :sur:

han vet nøyaktig hva jeg synes om drikking

Jeg er ikke sikker på hva du mener om drikking. Kan det være en ide og sette klare grenser for mengde og klokeslett?

Skrevet

Hiv fyren ut! Du klarer aldri å redde en alkoholiker. Han må ordne opp selv. Ikke ødelegg livet ditt ved å fortsette med denne mannen. Snakk med hvem som helt som har levd med alkoholikere. Det blir ikke bedre. Ikke før han er helt tørrlagt. Da kan han komme tilbake til deg, og så kan du se om du vil ha ham da. Dette høres sikkert brutalt ut, men du må være på deg selv og barna, ikke bruk barnas tid på denne alkisen.

Skrevet

jeg har sagt til han at det er en ting å drikke på fest, det gjør jeg å. men at det bør stoppe der. å når han i løpet av en helg på hytta med ungene klarer å konsumere 12 pils å en flaske vodka å fortsatt tro at han har "lurt "meg

HALLO

når en voksen mann føler at han må snik drikke så er det jo noe alvorlig galt spør du meg

Skrevet

Ja, det er noe gärent. Sök hjelp, og innse problemet för enn siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...