Gå til innhold

Jeg elsker han, men hvorfor er alt vanskelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i 8 år og kan ikke forestille meg et liv uten han! Vi har hatt våre opp og nedturer . Vi har hatt krangler som har gått så langt at det har blitt spørsmål om vi skal fortsette forholdet eller ikke. Men jeg klarer ikke gjøre det slutt, jeg vil ikke heller... Kanskje jeg av og til burde, jeg vet ikke... Han har heller aldri klart det. Vi hadde en pause en gang, den varte vel i 1 time, så orket vi ikke mer...

Hvorfor er alt så vanskelig når man er så glade i hverandre? Jeg ønsker egentlig bare å få en ro og trygghet i forholdet (tenker da på stabilitet, ikke at jeg ikke stoler på han, for det gjør jeg.) Han har ingen ønsker om å gifte seg akkurat nå og vet ikke hva han ønsker i fremtiden. Jeg har ønske om å gifte meg for å gjøre ting mer endelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi elsker hverandre og vil være sammen resten av livet. Jeg kan vel ikke gjøre det slutt bare fordi han ikke vil gifte seg?

Det er også andre ting som opptar tankene mine angående forholdet vårt.

Men jeg elsker han, rett og slett.... og vil ikke leve uten han.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget... Kanskje bare høre om dere har det enkelt i hverdagen. Er kjærligheten enkel? Jeg føler at er det ikke det ene så er det det andre...Kanskje et forhold blir kjedelig hvis man aldri tviler, hvis man aldri er sikker... Man er jo hele tiden i "bevegelse", kanskje et forhold og må være det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke gå inn for å forandre andre (for å få et forhold til å fungere). Gå heller inn efor å forandre deg selv, så vil du sannsynligvis oppleve at ting (også forhold) vil fungere bedre.

Klem fra meg :-)

:klem:

Skrevet

Jeg ble sikker på vårt forhold rett og slett fordi det var enkelt. Han er glad i meg, jeg er glad i han... Men selvfølgelig har vi våre oppturer og nedturer...

Men hva som er best for dere er det jo kun dere som kan svare på. Det er jo ikke alle som ønsker å gifte seg, med skilsmisseraten i dag er jo ikke det så merkelig... Tror kanskje du setter litt for høye krav her. Så lenge dere er glade i hverandre så er det ikke nødvendig å gifte seg. Et samboerforhold er forpliktende det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...