Usikker Skrevet 21. mars 2002 #1 Skrevet 21. mars 2002 Kan jeg bruke lady-shaver??? Jeg har det, og bruker jo det under armene.....men, jeg tør liksom ikke å bruke den på leggene. Er redd det skal "sprute fram" svarte, stive, vanskelige hår etterpå!!!! Ønsker en tilbakemelding.
Tusseline Skrevet 22. mars 2002 #2 Skrevet 22. mars 2002 Jeg bruker selv "nair" det er fuktighetsgivende hårfjerningskrem, som fjerner uønsket hår på 1-2-3. smør på og dusj av! 12
Creo Skrevet 22. mars 2002 #3 Skrevet 22. mars 2002 Nikita, hvor lang tid tar det før hårene begynner å vokse ut igjen?
Væren Skrevet 22. mars 2002 #4 Skrevet 22. mars 2002 Jeg barberer leggene med høvel, hårene er jo ikke akkurat fløyelsmyke når de vokser ut igjen, men kanskje hårfjerningskrem gir noe "mykere" ettervekst? Er det forresten noen forskjell på "Nair" og "Veet"? Hilsen 12
Creo Skrevet 22. mars 2002 #5 Skrevet 22. mars 2002 Nei, fløyelsmykt var ikke akkurat ordet Væren Jeg bruker også høvel for det meste, har prøvd hjemmevoks, som forsåvidt var OK, men mye styr og endel småhår som ikke blir tatt med så da blir det uansett høvel i tillegg. Blir de "svarte prikkene" like synlig med krem forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2002 #6 Skrevet 23. mars 2002 Jeg har brukt både nair og veet og synes begge deler er bra. Hårene forsvinner og blir borte i tre-fire uker. Genialt!
Gjest TBee Skrevet 23. mars 2002 #7 Skrevet 23. mars 2002 Jeg vokser leggene i en hudpleiesalong, og syns det gir meg det beste resultatet. Det tar ca. 1 1/2 uke før det begynner å vokse ut hos meg. Ved barbering - neste dag! Skulle gjerne vokset bikinilinjen, men det tør jeg ikke enda (tror det gjør fryktelig vondt). TBee
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #8 Skrevet 26. mars 2002 Hva koster det sånn ca. å få vokset leggene i en hudpleiesalong??
Nita Skrevet 26. mars 2002 #10 Skrevet 26. mars 2002 Jeg har brukt min Silképil i snart i ca. 10 år nå, og er kjempefornøyd. De første gangene var det veldig vondt.......måtte ta meg noen glass vin først men i dag er det nesten smertefritt. Hårene som vokser ut er fine og og myke, sikkert derfor de er så lett å nappe ut. Jeg trenger ikke gjøre det så ofte heller, jeg bruker den ca. med 1 1/2 mnd. mellom om sommeren, og enda større mellomrom om vinteren.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #11 Skrevet 2. mai 2002 Jeg får masse røde prikker på legger, bikinilinje og under armene.. hva kan jeg gjøre med dette?? noen råd??? Barberer dere lårene også??? klemz
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2002 #12 Skrevet 3. mai 2002 drar opp igjen denne da jeg enda ikke har fått svar.. Ingen som kan hjelpe???
Mrs. B Skrevet 3. mai 2002 #13 Skrevet 3. mai 2002 Hvis du bruker høvel må du passe på å bruke masse skum og å smøre deg inn med en god fuktighetskrem etterpå. Det hjelper på nupper! 12
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2002 #14 Skrevet 4. mai 2002 Har dere noen gode tips når det gjelder voksing av leggene, mht merker og metoder? Jeg har prøvd en gang uten at et hår forsvant... Må ty til hårfjerningskrem og høvel så lenge
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 5. mai 2002 #15 Skrevet 5. mai 2002 Den vanligste feilen jenter gjør når de skal vokse hjemme er at de er for trege og at de ikke varmer opp voksen skikkelig. Så her følger noen tips og jeg anbefaler voks av merket "Veet". 1. Sørg for at huden er helt tørr, du kan heller ikke ha smurt på lotion like før du skal vokse, så det beste er å gjøre dette om kvelden før du skal legge deg. 2. Varm opp stripsene skikkelig godt mellom hendene, du skal virkelig kjenne varmen. Plasser stripsen på leggen og stryk den på plass nedover mot ankelen. Stryk godt slik at den sitter skikkelig fast. 3. Stripsen skal rives av, ikke lirkes av. Ta tak i stripsen nede ved ankelen og ta hele av stripsen i ett rykk, akkurat som plaster. 4. Smør på aloe vera gele. Milla 12
Tusseline Skrevet 7. juni 2002 #17 Skrevet 7. juni 2002 Usikker: I og med at mine hår vokser sakte ut, trenger det omtrent 3- 4 uker før det er nødvendig og gjenta "behandlingen" Isabel: Silkepil er det samme som epilator. 12
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #18 Skrevet 9. juni 2002 hvis man bruker nair hårfjerningskrem kommer håret tilbake neste dag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå