Gå til innhold

Kan man ha 2 virus kontroll systemer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har hjemmepc gjennom jobben min hvor det følger med Norman Virus Controll. ( gratis i 3 år )

Jeg har fått et tilbud om bredbånd hvor Norton Virus Kontroll følger med.

Kan jeg ha begge disse to systemene eller må jeg velge en av de ? Og evnt hvem ????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Ikke installer to antivirusprogrammer. Du kan ende opp med at begge krasjer.

Ettersom at du allerede har installert Norman holder dette lenge.

Hvis du derimot har fått tilbudet gjennom telenor, følger det med en firewall(Norton Internet Security)

Denne kan være kjekk hvis du er oppkoblet hele tiden.

:)

Gjest Anonymous
Skrevet

hei,

nei du kan ikke ha to antivirusprogrammer liggende å kjøre. Velg norton - det er den beste.

Skrevet

Hei ja.

Du kan fint ha begge antivirusprogrammene på pcn din.Det hadde jeg en stund,ikke noe problem!

Jeg fikk Norton med når jeg kjøpte meg laptop,så fikk jeg desverre det hersens Klez-viruset via hotmail...som ødelegger Norton.Da ble jeg så forbanna jeg lastet ned 2-3 antivirusprogram og kjørte alt samtidig,funket helt fint her.Eneste er det tar pittelitt lenger tid å starte opp pcn hvergang.

Skrevet

Jeg la inn dobbelt opp på min PC ved et uhell en gang.

Det som skjedde hos meg var at ting gikk innmari tregt, både oppstart, surfing og tekstbehandling. PC-en hang seg opp hele tiden.

Har dessuten hørt at disse programmene kan "lure" hverandre og at de derfor behandler hverandre som virus. Dessuten har du jo da TO programmer som jobber i bakgrunnen.. det tar tid.

Dessuten er du vel ikke noe bedre sikret med to anti-virusprogrammer.

Det er bedre å velge et som du sørger for å oppdatere ofte/automatisk.

Mitt valg ville blitt Norton..

Skrevet

Har kjørt med 2 antivirusprogramer i flere år nå, begge har fordeler på sin måte. Bare egen erfaring dette da, men det har aldrig vært noe problem å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...