Gå til innhold

Hvor mange timer sover dere om natta?

Fremhevede innlegg

Gjest Persille ii
Skrevet

Jeg trenger jevnt over 8 timer hver natt.

Som regel så blir det mindre.

I natt har jeg sovet drøye 4 timer. Har klart dagen uten å sovne på sofaen :klappe:

Vanligvis blir det 6-7 timer og så prøver jeg å ta det igjen i helgene. Går tidvis dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de periodene hvor jeg er frisk holder det med ca 8 timer, men på det verste er det oppe i 15 timer pr døgn. Styrer heldigvis min egen arbeidstid.

Skrevet

Trenger vanligvis rundt 8 timer søvn for å fungere, men nå for tiden sliter eg...

(skjønner dere sikkert siden klokka nå er to om natta og eg sitter her.. :ler: )

Er egentlig dønn sliten... har 3 barn og er hjemme i svangerskapsperm, så har nok å "henge fingra i".. Men så snart eg legger meg, så blir eg lys våken!! :overrasket: Noen som har gode "sovetips"? ;)

Skrevet
Noen som har gode "sovetips"? ;)

Lese noe kjedelig?

Må lese diverse storingsmeldinger og skrive oppgave om dem etterpå.

Det er ganske søvndyssende.

Skrevet

Er b-menneske og trenger 9 timer søvn for å føle meg uthvilt. Legger meg i 3-4-tida på natta (kommer an på når jeg er ferdig på jobb), og står opp i 12-13-tida. Føler at jeg har en litt skakk døgnrytme i forhold til normalen, men det er nødvendig med de arbeidstidene jeg har.

Skrevet

Jeg er B eller C menneske - trenger egentlig mye søvn for å være våken og opplagt. MEN så liker jeg å være oppe lenge om kveldene, jeg liker å ha mye fritid på ettermiddagene. Så mine hverdager ser omtrent slik ut;

Står opp mellom 05 og 06.

Jobber til ca 15.

Går tur med vofsen på en times tid.

Spiser middag.

Sover på sofaen en time eller to mellom 17-19.

Ser på tv eller gjør andre tinger.. er sliten!

Går kveldstur.

Ser litt til på tv eller pc, spiser mere mat.

I seng mellom 23.30 og 01.00.

Huff, for et liv...

Så kommer helgen og jeg legger meg gjerne veldig tidlig på fredagskvelden, og sover lengst mulig på lørdag... ;)

Skrevet

Jeg er vel oppe til 2-3 tiden hver natt, og står opp halv 10.

Trenger vel helst 8-9 timer, men føler meg mye mer våken så lenge jeg ikke står opp 7.

Begynner aldri jobb for halv 1, som regel 14, og er web-student så trenger ikke sstå opp 7 får å hale meg agårde til skolen, heheeh :ler:

Skrevet

Jeg trenger 7 timer. Om vinteren ofte et par timer mer.

I natt fikk jeg 4. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...