Gjest Persille ii Skrevet 11. september 2006 #21 Skrevet 11. september 2006 Jeg trenger jevnt over 8 timer hver natt. Som regel så blir det mindre. I natt har jeg sovet drøye 4 timer. Har klart dagen uten å sovne på sofaen Vanligvis blir det 6-7 timer og så prøver jeg å ta det igjen i helgene. Går tidvis dårlig.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #22 Skrevet 11. september 2006 I de periodene hvor jeg er frisk holder det med ca 8 timer, men på det verste er det oppe i 15 timer pr døgn. Styrer heldigvis min egen arbeidstid.
Sweetpea Skrevet 12. september 2006 #24 Skrevet 12. september 2006 Trenger vanligvis rundt 8 timer søvn for å fungere, men nå for tiden sliter eg... (skjønner dere sikkert siden klokka nå er to om natta og eg sitter her.. ) Er egentlig dønn sliten... har 3 barn og er hjemme i svangerskapsperm, så har nok å "henge fingra i".. Men så snart eg legger meg, så blir eg lys våken!! Noen som har gode "sovetips"?
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Noen som har gode "sovetips"? ← Lese noe kjedelig? Må lese diverse storingsmeldinger og skrive oppgave om dem etterpå. Det er ganske søvndyssende.
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #26 Skrevet 12. september 2006 Er b-menneske og trenger 9 timer søvn for å føle meg uthvilt. Legger meg i 3-4-tida på natta (kommer an på når jeg er ferdig på jobb), og står opp i 12-13-tida. Føler at jeg har en litt skakk døgnrytme i forhold til normalen, men det er nødvendig med de arbeidstidene jeg har.
Xora Skrevet 12. september 2006 #27 Skrevet 12. september 2006 Jeg er B eller C menneske - trenger egentlig mye søvn for å være våken og opplagt. MEN så liker jeg å være oppe lenge om kveldene, jeg liker å ha mye fritid på ettermiddagene. Så mine hverdager ser omtrent slik ut; Står opp mellom 05 og 06. Jobber til ca 15. Går tur med vofsen på en times tid. Spiser middag. Sover på sofaen en time eller to mellom 17-19. Ser på tv eller gjør andre tinger.. er sliten! Går kveldstur. Ser litt til på tv eller pc, spiser mere mat. I seng mellom 23.30 og 01.00. Huff, for et liv... Så kommer helgen og jeg legger meg gjerne veldig tidlig på fredagskvelden, og sover lengst mulig på lørdag...
Gjest Tweek Skrevet 12. september 2006 #28 Skrevet 12. september 2006 Jeg er vel oppe til 2-3 tiden hver natt, og står opp halv 10. Trenger vel helst 8-9 timer, men føler meg mye mer våken så lenge jeg ikke står opp 7. Begynner aldri jobb for halv 1, som regel 14, og er web-student så trenger ikke sstå opp 7 får å hale meg agårde til skolen, heheeh
Gjest Sandoz Skrevet 13. september 2006 #29 Skrevet 13. september 2006 Jeg trenger 7 timer. Om vinteren ofte et par timer mer. I natt fikk jeg 4.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #30 Skrevet 13. september 2006 Jeg pleier å sove 5-6timer hver natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå