Adonia Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 vi driver og pusser opp, og jeg er ikke den mest kreative sjela så håper på å få litt tips fra dere. stua har vi malt i lys/beige farge. guvet skal lakkeres mørkt og det samme med listene. i gangen har vi fjernet gammel tapet, kommer til å sette på ny, og muligens male den. er det da lurt å male i samme farge som stua? vi skal også male kjøkken (vegger + skap og benker) og soverom. på soverommet har vi seng + møbler i mørk tre. har tenkt på caffe latte farge i et av de rommene. noen tips/gode ideer til meg?
flopp Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Vi pusset opp hele huset i fjor og jeg er fornøyd med sånn vi gjorde Vi har malt alle vegger i hele huset i samme farge (hvit 0502Y) og så har vi tapetsert noen små vegger; f. eks en i gangen nede og en i gangen oppe. På barnerommene har vi malt den ene veggen i en ganske sterk farge som barna ønsket. Ellers har vi farge på interiøret sånn som puter i sofaen, gardiner, blomster, håndklær og div pynt. Vi har en gjengangsfarge i hele huset som vi bruker på disse detaljene slik at det ikke skal bli som et sirkus. Skal etterhvert også få opp noen bilder som liver opp litt, men så langt har vi ikke kommet enda... Jeg trives veldig godt med å ha det sånn - og det fineste med det er at jeg slipper å pusse opp alt hvis jeg blir lei fargene. Jeg kan bare bytte ut putene og det andre i en annen farge
Adonia Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 det hørtes jo veldig greit ut sånn som dere gjorde det da flopp. vi har også tenkt litt på å tapetsere kun en vegg, feks på kjøkkenet. men klarer ikke så se for meg om det blir fint eller ikke. aller mest er jeg usikker på fargene! noe flere som har tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå