Gjest g Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Den nye leiligheten har ikke kikkehull i døra. Paranoid som jeg er så ville jeg gjerne hatt det. Er det vanskelig å montere dette tro? Selv altså, vil helst ikke betale noen for å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Du må sikkert ha en stor, lang trebor i rett størrelse i forhold til kikkehullet. Og selvsagt en borremaskin:) Og så må du borre i rett vinkel, sånn at det ikke blir skjevt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Du må sikkert ha en stor, lang trebor i rett størrelse i forhold til kikkehullet. Og selvsagt en borremaskin:) Og så må du borre i rett vinkel, sånn at det ikke blir skjevt. ← Hey, det hørtes jo ikke så vanskelig ut Men hvor får jeg kjøpt kikkehull tro? Hos nøkkelslipere muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Clas Ohlson har dørkikkere - koster ikke mye heller: http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=240751000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Clas Ohlson har dørkikkere - koster ikke mye heller: http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=240751000 ← Takk for tipset, det skal jeg jaggu kjøpe imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Du må sikkert ha en stor, lang trebor i rett størrelse i forhold til kikkehullet. Og selvsagt en borremaskin:) Og så må du borre i rett vinkel, sånn at det ikke blir skjevt. ← Men er det ikke ofte en tynn stålplate inni dører? I hvert fall i nyere dører. Da er det nok dumt med et trebor. Tror jeg ville betalt noen for å gjøre det kontra å måtte kjøpe ny dør til 5000,-. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvis du tror det kan være en stålplate i døra er det bare å kjøpe et stålbor (bare ikke bruk murbor!). Brukte et 14mm stålbor til kikkehull kjøp på Clas Ohlson :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 5. juni 2007 #8 Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe, så vittig. Så denne tråden på Nye Innlegg og tenkte at dette har jeg også lurt på. Også viser det seg at tråden er skrevet av meg! Har fortsatt ikke fått surret meg til å legge inn kikkehull, må gjøre det snart! Tror ikke det er stålplate i døra. 14mm på Clas Ohlson? Will buy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 5. juni 2007 #9 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Vi har montert kikkhull fra Clas Ohlson i ytterdøra. Når du borrer; pass på å se på den andre siden av døra (det er altså best å være to, slik at den andre kan si fra). Med en gang du ser spissen komme igjennom bør du snu og borre på den siden, ellers kan du risikere at døra fliser seg opp. Et tips vi fikk før vi installerte kikkhullet. Nå har vi hatt det i 2 1/2 år, og er kjempefornøyd! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten! Lykke til! Endret 5. juni 2007 av Cupcake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå