Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett noen kule regnkåper i det siste? Vet de har på Marimekko, men det blir for dyrt når det er over 2000,-.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte en fin regnkåpe (trenchcoat stil) på mango på lørdag. finnes i brun, sort og off -white

Skrevet

Jeg lurer på det samme, men leter etter en butikk i Bergen.

Skrevet
kjøpte en fin regnkåpe (trenchcoat stil) på mango på lørdag. finnes i brun, sort og off -white

Hvor mye kostet det? Kunne jeg også tenkt meg...

Skrevet
Jeg lurer på det samme, men leter etter en butikk i Bergen.

Aksdal i Muren på Strandkaien, Sol & Regn på Galleriet, Twisted på Vektertorget, kanskje NoaNoa på Torgallmenningen (de hadde nå en fin ifjor). Sikkert flere andre også. Spørs hva slags du vil ha da?

Skrevet

Skal gå innom de stedene og sjekke. Ser etter en regnkåpe som det er litt figur på, gjerne med et søtt mønster, eller i brunt.

Skrevet

Jeg vil og ha! Noen andre enn de fra Mango som er sett i stavangerområdet?

• 1 måned senere...
Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Jeg kom over en nettside for en butikk som holder til i Stavanger, og der selger de regnkåper i ulike varianter og farger. Står desverre ikke noe om pris, kvaliteten vet jeg ikke noe om og man kan ikke bestille via nettsidene (muligens via kontaktskjemaet), men hvis det er noen som vil kikke så finner dere nettsiden her :)

*lete videre etter fine regnkåper*

Endret av StineMa
Skrevet

Ooh, snasene. :) Har sendt en melding til dem, så får jeg vite mer om pris. Likte de røde.

Gjest fargeglabergenser
Skrevet
Skal gå innom de stedene og sjekke. Ser etter en regnkåpe som det er litt figur på, gjerne med et søtt mønster, eller i brunt.

Ja,en sånn en du beskriver kunne jeg og tenkt meg!så fiint når den sitter pent på med innsving i livet...Gi gjerne en lyd om du kommer over et kjøp du er fornøyd med!",)

Skrevet

Den fra mango høres OK ut..skal se etter den..

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Du som så etter regnkåper i Bergen.. jeg kjøpte en stilig svart regnkåpe med "duffelcoat"-knapper i stål på Philippha på Laksevåg Senter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...