Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Har dere sett noen kule regnkåper i det siste? Vet de har på Marimekko, men det blir for dyrt når det er over 2000,-.....
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 kjøpte en fin regnkåpe (trenchcoat stil) på mango på lørdag. finnes i brun, sort og off -white
Gjest Meep Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer på det samme, men leter etter en butikk i Bergen.
Gjest melly Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 kjøpte en fin regnkåpe (trenchcoat stil) på mango på lørdag. finnes i brun, sort og off -white ← Hvor mye kostet det? Kunne jeg også tenkt meg...
Gjest 78 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg lurer på det samme, men leter etter en butikk i Bergen. ← Aksdal i Muren på Strandkaien, Sol & Regn på Galleriet, Twisted på Vektertorget, kanskje NoaNoa på Torgallmenningen (de hadde nå en fin ifjor). Sikkert flere andre også. Spørs hva slags du vil ha da?
Gjest Meep Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Skal gå innom de stedene og sjekke. Ser etter en regnkåpe som det er litt figur på, gjerne med et søtt mønster, eller i brunt.
Rosenrød Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Jeg vil og ha! Noen andre enn de fra Mango som er sett i stavangerområdet?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg kom over en nettside for en butikk som holder til i Stavanger, og der selger de regnkåper i ulike varianter og farger. Står desverre ikke noe om pris, kvaliteten vet jeg ikke noe om og man kan ikke bestille via nettsidene (muligens via kontaktskjemaet), men hvis det er noen som vil kikke så finner dere nettsiden her *lete videre etter fine regnkåper* Endret 13. oktober 2006 av StineMa
Catzy Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Ooh, snasene. Har sendt en melding til dem, så får jeg vite mer om pris. Likte de røde.
Gjest fargeglabergenser Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Skal gå innom de stedene og sjekke. Ser etter en regnkåpe som det er litt figur på, gjerne med et søtt mønster, eller i brunt. ← Ja,en sånn en du beskriver kunne jeg og tenkt meg!så fiint når den sitter pent på med innsving i livet...Gi gjerne en lyd om du kommer over et kjøp du er fornøyd med!",)
FashionySara Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Den fra mango høres OK ut..skal se etter den..
Catzy Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Den fra Mango, er det denne? http://www.mangoshop.com/index.jsp?item=33...&color=&prenda= I så fall skal jeg ta en titt. Ganske fin, med hette, og grei pris.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Du som så etter regnkåper i Bergen.. jeg kjøpte en stilig svart regnkåpe med "duffelcoat"-knapper i stål på Philippha på Laksevåg Senter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå