Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 hva gjør dere andre (jenter) som er gift eller sambo? jeg jobber lange dager og for tiden mye overtid. han er for tiden arbeidsledig ( noe som gjør at jeg jobber mer for å få endene til å møtes og for at hus og bil skal bli betalt) men: når jeg kommer hjem er han READY og jeg DØDSSLITEN. ikke akkurat gunstig for sex. er huset rotete og ingenting gjort på de 10-14 timene jeg har vært borte er ikke akkurat sexlysten min så veldig mye bedre. i tillegg tenner han så sinnsykt på ting som jeg overhode ikke liker,noe som gjør at jeg prøver å unngå dette. men enkelte ganger er det lettere å lukke øynene å få det overstått. problemet er hvor møtes vi. han blir sur, tverr, straffer meg (gjør enda mindre husarbeid og lar alt flyte for å straffe meg for min manglende innsats i senga). det blir en ond sirkel. nå tror dere sikkert vi aldri har sex. nei, vi har stort sett sex min 4 ganger i uka, og til tider oftere. han mener vi må ha sex min 2 ganger daglig. da er han fornøyd. jeg har forsøkt meg med å si at f. eks er den ene dagen der jeg jobber sent uaktuell. og han ikke bør forvente sex akkurat denne dagen, og det er greit, men da har jeg jammen ta forpliktet meg til å stille opp alle de andre dagene. om jeg så har 40 i feber og hofta ute av ledd .... jeg blir sprø. Det er umulig å snakke med ham før han har fått sin daglige orgasme. han er som en narkoman. hvordan løser en slike ting. han skjønner det ikke men min kjærlighet er i ferd med å snues til hat.jeg klarer ikke lenger å tenne når det stilles slike enorme krav. hele gleden ved sex er borte og blir bare en teknisk seanse , der han etterpå lurer på hvorfor jeg ikke kom?? ( og nei jeg faker ikke-det strider mot mine prisnipper) fortvilt frue
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Dum han! Skjønner han ikke at man må gi for og få er han ikke my verdt Har du prøvd og lukke lykkeboden helt da??? (Straff han med det)
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Huff huff huff. Ond sirkel det der! Skjønner deg så inderlig godt. Sex skal være en overskuddsting, ikke et krav. Etter lange dager på jobb, pluss å komme hjem til et hus som flyter så er det svært begrenset hva man orker for å glede den andre. Forklar gubben i klare ordelag at hvis du kommer hjem til rent hus, middag med stearinlys på bordet og en åpnet flaske med vin så er sjangsene hans MYYYYYE større for sex. Jeg hadde ikke orket en sånn egoistisk taper i lengden, kjenner jeg blir iritert bare ved tanken på å ha det sånn.
Fibula Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Har dere vurdert samlivsterapi? Spør fordi det ikke høres ut som han forstår ditt problem ordentlig. Da kan parterapi være en mulighet å prøve før problemene vokser dere helt over hodet.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Dere har større problemer enn noe som kan løses ved å knipse i fingrene. Snakk med han om hvordan du føler det og ikke gå med på ting du ikke vil. Det kan være lurt om dere får hjelp fra familievernkontoret hvis dere ikke klarer å ordne opp alene.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 trådstarter her: har tenkt på å få hjelp ja. det er kanskje enkelt å gi opp, men er liksom ikke min greie. ialleall ikke uten å ha prøvd skikkelig først. tror jeg skal få han med på det. og han er jo en hyggelig intelligent mann på alle andre måter. det er bare som om alt kobles ut i hodet hans hvis han er kåt og ikke får utløsning. takker for svar allesammen. Det er jo ikke akkurat et tema man tar opp med naboen.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 og han er jo en hyggelig intelligent mann på alle andre måter. det er bare som om alt kobles ut i hodet hans hvis han er kåt og ikke får utløsning. ← Utløsning kan han jo ordne selv da Jeg hadde også fått mindre tenning av en slik mann som ikke stilte opp hjemme, som ikke skjønte at med ekstra jobbing så er man sliten og det at han krever sin rett. Synes absolutt 4 samleier pr uke er en hyppig samleiefrekvens.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 I og med at han er arbeidsløs burde han da virkelig sørge for at alt er ryddig og rent hjemme, han har jo tid.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg er litt som din mann, dvs kunne tenke meg sex 2 ganger om dagen. Men selv om jeg har en mann som klarer seg med toppen en gang i uken så er det ikke verdens undergang av den grunn. Synes du har all rett til å bli sint! Det hadde jeg blitt. Han skal ikke kreve sex eller få deg med på ting du ikke tenner på. Det at han sørger for rent hus og middag på bordet når han er hjemme er intet mindre enn en selvfølge. Du må ha et visst overskudd for å ha sex og det mentale er viktig, settingen rundt. Han må gi for å få! Skikkelig umoden dustefyr, kjenner jeg blir provosert på dine vegne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå