Gå til innhold

Ultralyden viste......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

at vi får ei lita frøken. Jordmor var så si 100% sikker der ja. Fikk masse bilder med oss hjem. Er så happy. Gutt hadde vært like velkomment det også da. Uansett alt så jo bare perfekt ut på bildene og nå får vi bare vente til Juni. Termin dato ble 8 Juni i stedet for 7 Juni :D

19+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at alt så normalt ut!!

Bare liten undring.. hvordan kunne hun være nært 100% sikker så 'tidlig' i svangerskapet?

Liten fortelling:

Min brors kone var gravid med 3. barnet i fjor. De fikk beskjed om at det 99% sikkert var en gutt. De var overlykkelige, for de hadde to jenter fra før av. De bestemte navn og informerte alle om at det mest sansynlig ble gutt. Så, nærmere termin, tok de en avansert form for ultralyd (de bor i USA). Det var 3D og visste blodgjennomstrømningen hos barnet. Da viste det seg at det var ei lita jente som lå der. De var jo fremdeles like lykkelige, men allikevel litt småskuffet. Men nå har de glemt alt det og lille Sara blir dullet og dallet med i alle bauger og kanter! :)

Maggie!

Skrevet

Ja, gratulerer så mye med ei lita tulle Limbo.

Så deilig å vite hva det blir egentlig! Da vet du hva du kan begynne å handle inn.

Jeg vil også vite hva det blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men mannen min vil jo ikke, Uhuhuhuhu!!!!

Jeg holdt på å glane meg ihjæl på UL, for å se om jeg kunne se noe,

men den gang ei. Ja, ja jeg må jo bare leve i spenningen.

Kanskje dere får jenta deres på bryllupsdagen vår!!!! HHHhhmm kuli!!

Ehhhh, kanskje vi får det også!!!

Lykke til når den lille kommer!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...