Gå til innhold

Musikk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager å lage enda en tråd om dette, men nå har jeg lett blandt de gamle trådene og finner ikke helt det jeg leter etter likevel.

Vi skal gifte oss via humanetisk forbund i et gammelt trehus ved sjøen, videre skal vi til et koselig lokale i landlige omgivelser. Vi ønsker ha musikalske innlag i sermonien, gjerne en solosang og en musikalsk med fløyte. De som skal spille fløyte har bedt oss tenke på hvilke sanger vi kunne tenke oss å ha, så skal de lage en liste. Men jeg kommer ikke på noen forslag jeg faller skikkelig for.

Vi tenker at siden bryllupet er litt utradisjonelt men lagt til veldig norske omgivelser er det vikgit å ha musikk som passer til dette, og gjerne norske.

Vi trenger ideer både til marsj og innslag under vielsen. De mulige ideene jeg har til nå er "tirna noir" og "mitt hjerte er ditt", men flere ideer tas imot med takk. Vi søker gjerne noe utradisjonelle musikkvalg og ønsker ikke de mer tradisjonelle Bjørn Eidsvåg, Jan Werner etc sangene. (ok dårlig forklaring men det var bare de artistene jeg kom på i fara der forstår sikkert hva jeg mener) Vi ønsker noe utenom de vanlige "klisje" sangene, ikke det at det er noe galt med dem i det hele tatt, men det er ikke helt oss...

Vi gifter oss litt ut på våren om det er av betydning.

Og en ting til, hvor mye bør vi betale disse to som skal spille fløyte og synge? De er bekjente men ikke invitert til bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...