Gjest Kathrine Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Lurer på om hva dere andre mener om partnerbytte her inne ? ... Mener dere det er positivt eller skadelig ... ? hvilke holdninger har dere til partnerbytte .... ?
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 (endret) Jeg mener at det er helt opp til hver enkelt og at alle forhold er så forskjellige at det er noe man ikke bør ha en bastant mening om. Det er veldig lett å være kritisk og dømmende til andre som har et annet levesett enn en selv, men jeg mener at enhver får gjøre som en selv trives med og så får man ellers passe sine egne saker hva andres forhold angår. (Bare nevner det siden det har vært tråder om dette før hvor veldig mange dømmer andres forhold nord og ned p.g.a slikt.) For noen fungerer det alldeles utmerket, for andre er det den sikre vei til å ødelegge forholdet. Det viktigste er at begge i forholdet trives enten man velger å være monogame eller å dele sexlivet med andre, det er jo ingenting noen andre har noe med uansett. Endret 10. september 2006 av Sumiko
Gjest Ulva35 Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 (endret) SLETTET Endret 1. mai 2007 av Ulva35
Gjest Bellatrix Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Kunne ikke falle meg inn. Sex er noe jeg og mannen skal ha sammen uten å involvere andre.
Gjest Alf Kaida Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Frister meg omtrent like mye som ubeskyttet sex i Kongo.
Donnie Darko Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Frister meg omtrent like mye som ubeskyttet sex i Kongo. ← visste ikke at du syntes det var så morro
Gjest Alf Kaida Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 visste ikke at du syntes det var så morro ← Gud, det er dødelig morsomt!
Gjest Alf Kaida Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Kongo? Jeg trodde det var på Grønland man drev og lånte bort konene sine ← Nei, det mer vanlig på Frogner og ikke minst rundt Tåsen. Det er andre grunner til at Kongo ikke frister så veldig.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 For oss er det utelukket. Om du elsker en, så har du den holdningen. Kongo er foressten i Afrika.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Jeg tror at hvis man skal ha partnerbytte eller eventuellt ha med en ekstra mann/kvinne i sexleken, så MÅ man være 120% trygg og sikker på hverandres kjærlighet. Sjalusi må være et fremmedord. Man bør ha snakket om det lenge og vel, kanskje brukt god tid til å bare leke med fantasien Det er viktig at du har et stabilt og trygt forhold som kanskje har vart en stund. Og selv om man er sååå sikker på at man ikke vil være sjalu så vet man det ikke før man er der. Derfor mener jeg det er viktig å ha regler. Skulle noen føle sjalusi og føler at dette er ikke riktig alikevel, så er det lov å si det. Og da selvfølgelig uten at noen blir sure. Derfor er det greit og snakke med det andre paret/personen også om dette. Har litt erfaring med dette ellers hadde jeg aldri svart deg. For oss har det vært viktig at de personene som er sammen med oss også føler trygghet og sammhørighet. Den eller de er ikke en leke. Derfor har vi brukt god tid til og bli kjent med de på forhånd. Og når vi møtes møtes vi helt uforpliktende som voksne mennesker. Man må ikke ha sex bare for å ha hatt det liksom ← Sex er noe jeg vil kun ha med den som jeg er glad i.. Å dele kroppen med hvem-som-helst blir helt galt. Heldigvis har jeg ingen behov å pule på andre. Ohhh jeg føler meg så heldig. Vi har vært sammen i 11 år og har det helt fantastisk. Dere desperate......kos dere. :D:D:D For jeg og mannen har det sinnsykt bra.....ler.
Gjest Ulva35 Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 (endret) SLETTET Endret 1. mai 2007 av Ulva35
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 Det er en lek og et krydder og man får gode venner også...... Fordi vi lever i et supert forhold der vi ikke knebler hverandre, vi blir bare mer og mer glad i hverandre. Ja faktisk er vi like forelsket også etter 10år sammen. For meg virker dere bare helt latterlige. God bedring
Gjest Ulva35 Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 (endret) SLETTET Endret 1. mai 2007 av Ulva35
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2006 #14 Skrevet 16. september 2006 Kunne ikke falle meg inn. Sex er noe jeg og mannen skal ha sammen uten å involvere andre. ← Frister meg omtrent like mye som ubeskyttet sex i Kongo. ← enig og enig
Gjest gjesta Skrevet 16. september 2006 #16 Skrevet 16. september 2006 Ulva35 :-D Synes godt om dine tanker om temaet. Du er personlig og det tyder på at du (dere) har tenkt igjennom saker og ting. Viktige innspill du kommer med. Samtidig så vet jeg at det her ikke er for meg, men har respekt for at vi har forskjellige ståsted. Seksualitet skal nytes. Hva jeg nyter av trenger ikke å være det samme som deg. Det ene er ikke mer riktig enn det andre.
Amygdala Skrevet 16. september 2006 #17 Skrevet 16. september 2006 (endret) SLETTET Endret 2. november 2007 av Amygdala
Gjest Ulva35 Skrevet 16. september 2006 #18 Skrevet 16. september 2006 Persille og Amygdala Og tusen takk til dere begge
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 16. september 2006 #19 Skrevet 16. september 2006 fikk tilbud om det av et par (jeg er singel) men følte det ble litt feil i forhold til henne, fikk en litt dårlig følelse og derfor droppet jeg det.. nå angrer jeg..hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå