Gå til innhold

Forandring på utseendet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje "klage" litt :)

For 2 måneder siden klipte jeg mitt lange hår, som jeg egentlig var veldig knyttet til. Reaksjonene har vært udelt positive. Så positive at jeg tydeligvis ALDRI burde hatt langt hår :forvirret:

Er det flere som føler seg litt dumme for at de ikke har forandret utseendet tidligere? Både når det gjelder sminke, hår og klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt det samme, men jeg er ganske irritert på meg selv for at jeg ikke begynte med Diane tidligere. Dessuten tok det meg rimelig lang tid før jeg skjønte att less is more når det gjelder sminke øyesminke. :sjenert:

Jeg skjønner frustrasjonen din veldig godt, men du har ikke så mye annet å gjøre enn å være hoppende glad for at du endelig har funnet ditt perfekte utseende! Spist er spist! ;)

Skrevet

Kjenner meg igjen. tok permanent i påsak i år, har ALDRI vært så fornøyd med håret mitt før :)

Hadde glatt, tynt hår, men med permanenten fikk det et helt annet liv ;)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, ja. Før trodde jeg jeg var veldig stygg og feit, så jeg gikk alltid med stooore gensre og slikt for å skjule så mye av meg som overhodet mulig. Å sminke meg og slikt mente jeg også var bortkastet, for jeg var jo så stygg at det ikke kunne finnes den sminke i verden som kunne skjule styggheten min ;) Men så fikk jeg litt mer selvtillit, og så jo at jeg slett ikke var feit, og langt fra så stygg som jeg alltid hadde trodd. Så begynte å kle meg helt annerledes, fikk linser i stedet for briller, og sminke og full pakke. Og tro det eller ei, nå er det faktisk opptil flere som betegner meg som pen :sjarmor: Men o skrekk og gru som jeg gremmer meg over at jeg ikke oppdaget dette før... Får helt vondt av å se på gamle bilder av meg selv. *hutre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...