Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen som så på kjempesjansen i går? Ok program, men er det slik at man kan stemme med en gang deltakeren begynner å synge? Hvis det er slik så vil det jo være masse tid til å stemme på de første deltakerne og nesten ingenting på den siste. Ikke at jeg ville stemt på han køntrifyren altså, men synes bare det virket rart
Gjest StoreSky Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Er det verste mølet jeg har sett! Skikkelig kopi av "familieprogram" fra 80' tallet. Grusom design i studio, grusomt konsept (veldig uorginalt) og en utrolig kjip Dan Børge.
Gjest lilletroll Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Ble litt skuffet på lørdag, ja. I forrige runde var det meget høy kvalitet, og jeg synes egentlig ikke det var det på lørdag, og Dan Børge virket nesten helt amatørmessig, og det skulle jo være unødvendig så lenge som han har holdt på... Man kan begynne å stemme med en gang, ja, men det har vist seg i alle tilsvarende stemminger hvor reglene er like dan at det jevner seg ut, og det er ikke nødvendigvis den første som vinner, heller tvert om, men ja, det burde være AKKURAT like lang tid å stemme på hver utøver!!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Man kan begynne å stemme 1 uke i forveien. Artistene blir presentert med musikkvideo på nrk.no. Så det er jo ganske rettferdig da. Synes det var et høyt nivå på artistene jeg, med unntak av han med gitarn... Atle Pettersen el no sånt. Det var ganske forutsigbart og intetsigende.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg fikk ikke med meg alle. Hvem var det som kom videre? Jeg så de tre første tror jeg, og de fleste da var flinke. Men han Atle Pettersen(?) syns jeg ikke var noe spesielt flink. Eller, flink var han selvfølgelig. Men, oppskrytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå