Gå til innhold

hva koster det å leie en kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva er middels pris for å leie en kjole. hva er vanlig?

noen som kan fortelle meg det? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan vel finne alt fra 2000 og opp til 10000 hvertfall. Jeg ville regnet med å betalt rundt 4-6000 for leie.

Skrevet

I brudesalongen her hvor jeg bor starter de rimeligste leieprisene på kr. 6000,-. Derfor skal jeg kjøpe brukt for så å prøve å selge den igjen etterpå... :sjenert:

Skrevet

Jeg har vært innom 3 salonger..alle tok rundt 6.000 for leie.

Jeg spurte bare i en men der tror jeg underskjørt var inkludert...slør tror jeg lå på rundt 500. Vet ikke ang tiara..det kjøper vel kanskje de fleste?

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Kjole

Skjønner ikke helt hvorfor dere velger å leie? Jeg har kjøpt min flotte kjole på Ebay, og fikk budet på 240,- ... dere leste rett.. Tilsammen med slør, sjal og underskjørt kom hele pakken på 1500,- inkl porto..... Da trenger jeg heller ikke bekymre meg for å selge den etterpå. På Finn.no ligger det tusen brudekjoler.... ikke lett å få solgt da... Her er ett bilde, men på min kjole er detaljene ikke sorte, men røde. De var utrolig hjelpsomme å hyggelige og jeg fikk beskjed hvor langt de var kommet med kjolen til enhver tid. Gikk tre uker fra salg til kjolen var hjemme på døra mi.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...