Tristessa Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 I LF-tråden som ligger her ute er det noen som nevner alternative-beauty som alternativ til LF nå som tollen lager problemer. For å gjøre det klart: jeg har ingen problemer med å holde meg under tollgrensen, er bare så kjipt at det skal gå tre uker fra man har bestilt til man får varene fra LF, når de ikke svarer på mail osv. Men: dere som har bestilt derfra, er dere fornøyde? Hvor lang tid tok det før varene kom?
Rosenrød Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg bestilte derfra for 5-6 dager siden. Har ikke fått varene ennå, men venter i spenning!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jeg har også bestilt derifra, for ca ei uke siden. Regner med det tar 2 uker til før varen kommer, siden jeg leste om en annen person her inne som også ventet 3 uker før pakken kom.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg bestilte derfra 29.august, og fikk mail med ordrebekreftelse umiddelbart etter. I dag fikk jeg en mail der det sto at varen var blitt sendt, i dag. Så ting tar tid....
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Bestillte også 29 august,men fikk email om sendte vare på fredag tror jeg. Har fått de første varene jeg bestillte,men det tok 3 uker. Har også bestillt en til pakke,får heller bestille i god tid før det blir tomt. Det er også en annen side,goddess-within.com som har kjempebillige produkter,men portoen var ca 100 ke.men det så ut som de eksp fort. :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Ingen som har fått varene ? Vurderer å bestille derfra, men vil gjerne vite om de kommer fram...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Har fått 1 pakke ,men det tok 3 uker. :cry: Venter nå på 2 pakker ,og nå er det 3 uker siden. Så du må ha god tid ,og bestille leeenge før det er tomt. :blunke:
Gjest niomi Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Syns det er greit at det tar lang tid, jeg. Noe må jo prisen være for at man får ting så billig.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Ja.når du kan få Redken All Soft SHAMPOO,BALSAM,OG HEAVY CREAM TIL 190KR SÅ KAN JEG GODT VENTE. :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Ja.når du kan få Redken All Soft SHAMPOO,BALSAM,OG HEAVY CREAM TIL 190KR SÅ KAN JEG GODT VENTE. :kgblunk: ← I dag kom pakken. Hadde fått en lapp fra tollvesenet ,men det var ikke krysset av på verken åpnet eller annet. Likte ikka at AB hadde satt verdien til 10 dollar, For det stemte jo ikke ,vil ikke ha det samme tullet som med LF. Så nå har jeg vasket håret ,hatt heavy kur i det.Anti-snap,clear Moisture og all soft end.. PS ,går det ann å over behandle håret med godsaker?
Karamba Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Noen som vet om de har liter-flasker her av Redken sine produkter?
fargegla82 Skrevet 26. september 2006 #12 Skrevet 26. september 2006 Syns det er greit at det tar lang tid, jeg. Noe må jo prisen være for at man får ting så billig. ← haha,din tøyseguri",)ja noe må det være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå