Orestes Skrevet 15. september 2006 #21 Skrevet 15. september 2006 Høres da ut som om det var snakk om en kombinasjon her da. Kunne godt ha testet ut noe sånt, men ikke solo.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #22 Skrevet 15. september 2006 Syns det høres helt jævli ut. Kunne aldri tenkt meg å prøvd nei.
Orestes Skrevet 15. september 2006 #23 Skrevet 15. september 2006 Man kobler seg i alle fall ikke opp til strømnettet...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #25 Skrevet 15. september 2006 Jeg startet tråden og jeg har IKKE utgitt meg for å være flere personer og snakket med meg selv her
Gjest seroxata Skrevet 15. september 2006 #26 Skrevet 15. september 2006 jeg har hatt elektrosex, og jeg synes det var knalltøft! så det så... helt ærlig...
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2006 #27 Skrevet 16. september 2006 har ikke prøvd, men blir litt nysgjerrig. Kunne godt prøvd (dog ikke inne i noen av kroppens hulrom) en gang, bare for å ha prøvd...
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #28 Skrevet 16. september 2006 Jeg tipper de fire første postene er skrevet av samme person. Og kansje noen fler. Men uansett - - Jeg har ingen tro på at mekaniske (eller elektroniske) stimulerte sexopplevelser kan måle seg med det man kan oppleve sammen med andre. Selv om det beste av det første sikkert er bedre enn det dårligste av det siste. ← Det er vel strengt tatt ikke noe man sitter alene på rommet og bedriver alene da. Det kalles å piffe opp sexlivet, og jeg ser ingenting galt i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå