Gå til innhold

elektrosex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble fortalt av en jeg har tillit til at en homfil kammerat av ham hadde hatt elektrosex og fått en helt sinnsvak orgasme som vart i en halvtime. Elektroder ble plassert på strategiske steder utenpå på kroppen og aller viktigst inne i anus, til dels langt inne der man vanligvis ikke når. Støtene ble holdt så svake at opphiselsen hele tiden gjorde at de føltes som god stiumlans ikke smerte.

Kunne dere tenkt dere å prøve, eller har dere kanskje prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som fortalte hun hadde gjort dette :Hehe: Jeg synes det høres litt skummelt ut, men samtidig ganske nam.

Ikke inni anus, da.

Skrevet

Helt rå. Vi utvekslet nå iallfall det "sprøeste" vi hadde gjort innen sex, som en liten oppdatering, så jeg antar det var gøyalt.

Skrevet
Jeg ble fortalt av en jeg har tillit til at en homfil kammerat av ham hadde hatt elektrosex og fått en helt sinnsvak orgasme som vart i en halvtime. Elektroder ble plassert på strategiske steder utenpå på kroppen og aller viktigst inne i anus, til dels langt inne der man vanligvis ikke når. Støtene ble holdt så svake at opphiselsen hele tiden gjorde at de føltes som god stiumlans ikke smerte.

Kunne dere tenkt dere å prøve, eller har dere kanskje prøvd?

Å plassere noe slikt INNE i anus høres direkte skadelig ut.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Ikke faen.

Hørtes skikkelig skummelt ut.

Skrevet

OJ!!! jeg vil prøve....Noen som vet hvor og hvordan??????

Skrevet

Klitten i stikkontakten? :tunge1:

Det er vel bare å søke rundt, men pass opp for pop-ups! :D

Skrevet
Klitten i stikkontakten? :tunge1:

:overrasket::overrasket:

Ikke si sånt!! *får bilder i hodet*

Skrevet

De hadde et elektro-sex-kit på inn & ut (eller ut & inn?) i Oslo da jeg var inne og glante i hyllene her om dagen.

Skrevet

Iiiiiiiiiiikk!!!!! Nei dette tror jeg ikke jeg hadde turt. :ler:

Med min flaks så hadde jeg sikkert fått et defekt utstyr slik at jeg plutselig fikk 1000 volt i musa... :hår: Svidd mus, nei takk ;):ler:

Skrevet

Har hatt lyst til å prøve, men det er for dyrt, spesielt med en tilbakeholden samboer...

Skrevet

Og hvis det nå skulle bli en kortslutning...forklar den til legevakta når de henter deg :ler::ler:

Skrevet

Greit de fleste stedene på kroppen, men ikke INNI anus eller kjønnsorgan. Det høres skummelt ut for meg. Ikke det at jeg har planer om å prøver. Finnes heller andre ting som tenner meg :P

Skrevet

Ehhh....hva slag følelser skal slike elektrotrosex gi da? Trodde det var direkte vondt å få støt jeg?

Skrevet

Jeg tipper de fire første postene er skrevet av samme person. Og kansje noen fler.

Men uansett - -

Jeg har ingen tro på at mekaniske (eller elektroniske) stimulerte sexopplevelser kan måle seg med det man kan oppleve sammen med andre. Selv om det beste av det første sikkert er bedre enn det dårligste av det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...