Gå til innhold

støteteknikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner klager jo støtt og stadig over ren inn og ut sex. Jeg regner med at manglende forspill og oralsex etc er en del av den klagen, men forstår det også som at han bare støter helt in og helt ut uten noen spesilet sensuel rytme eller variasjon, gjerne litt frenetisk. Det jeg lurer på er hva slags støting kvinnene her foretrekker og hva gutta pleier å gjøre. Det kan kanskje virke som jeg tenker veldig mekanisk rundt sex ut fra denne tråden. Det gjør jeg ikke, jeg har bare lyst til å diskutere det helt tekniske isolert for en gangs skyld.

Jeg har lest at å støte kort og ofte men ikke altid relativt raskt inn fra 3-9 ganger og så en gang dypt og skate (noen ganger fort og hardt), både er bra for henne og får ham til å holde lenger. Jo flere korte støtt per dype jo lengre holder han og jo bedre for henne.

Jeg har også lest at det å "skru" den inn skal være veldig bra. I tillegg at man varierer med å støte ut mot sidene, opp ned, flere dype så kort, raskt inn sakte ut og omvendt og en del annet. Jeg tenker også at det må være veldig viktig å støte på en "senuel" og ikke "for stiv" måte.

Anny thoughts?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klager ikke på ut og inn sex. Det er faktisk det som får meg til å komme fortest og kraftigst. Men da skal det være hardt og fort, ikkeno pusepus-sex.

Skrevet

Hm..dette var en svært STØTENDE tråd... :ler: haha.

Vel, litt mer seriøst, så har jeg god erfaring med å støte "nedover", dvs. nesten rett ned når dama ligger på ryggen.

Prøver å få til litt spenn på kuken for å si det slik, og det virker som det gir bra "effekt" i den grad jeg har erfaring med dette.

Nå er jeg da tilfeldigvis skapt med nedoverbøyd kuk da også, så derfor derfor er denne teknikken noe som jeg egentlig bare har kommet frem til ved ren tilfeldighet.

Men her er det som med alt annet, masse individuelle preferanser vil jeg tro.

Selv om JEG personlig liker å støte så langt inn som mulig, sa ei jeg var sammen med en gang at hun nesten ikke kjendte noen ting da, og foretrakk at jeg heller jukket raskt inn/ut med kukhodet rett innenfor åpningen... (kanskje en litt merkelig forklaring, men jeg håper dere forstår...)

Skrevet

Jeg ville bare oppfordre jenter til å svare på tråden. Man hører så ofte i diskusjoner om sex at det er viktig at "han kan bruke den riktig"???? Jeg har egentlig ikke forstått hva som menes med dette "riktig". Men kanskje det er noe i forbindelse med trådstarters spørsmål.

Skrevet
Jeg ville bare oppfordre jenter til å svare på tråden. Man hører så ofte i diskusjoner om sex at det er viktig at "han kan bruke den riktig"???? Jeg har egentlig ikke forstått hva som menes med dette "riktig". Men kanskje det er noe i forbindelse med trådstarters spørsmål.

Nettopp! Her for dere søren meg forklare hva det er dere altid snakker om.

Det var slike svar som å støte nedover når hun ligger på maven jeg var ute etter. Forøvrig vil jeg tro at hun som ikke likte dype støt alikevel ville likt hvis du støtte dypt innimellom. Det er flere poenger med dette. De fleste kvinner er mest sensitive ytterst, spesielt i begynnelsen av samleiet og derfor er det ofte best å konsentrere innsatsen her, men gitt at du ikke trekker deg helt ut bygges det hvist nok opp et vakuum av de korte støtene som gjør at det dype så blir veldig godt, uansett om hun er sensitiv dypt inne eller ikke. Poenget er da ikke stimulansen hun får innerst, men at etter oppbygningen av vakuumet, har det dype støtet en helt annen effekt enn et dypt støt uten forutgående korte støt. Om hun ikke er sensitiv innerst vil det dype støtet uansett føles ekstra godt ytterst og alle de stedene hun faktisk er sensitiv pga de korte støtene.

Hvis du bare støtet kort uten å variere med dype, ville også effekten reduseres etter hvert, mens det dype gir på en måte en ny start. Det er som når man kommer inn i et rom som har en spesiell lukt, du vender deg til den etter hvert og så merker du den ikke lenger. Det er en almenn kroppslig mekanisme. Derfor må man gjøre noe nytt for å hele tiden holde effekten på topp.

I tillegg fungerer det slik at hvis du stimulerer et sensitivt punkt genereres det seksuell energi aller mest ved det punktet. Når man så stimulerer fra dette punktet og utover andre deler av kroppen, spres den seksuelle energien også ditt. Når man har bygget opp nok seksuell energi i de mindre sensitive områdene blir de i seg selv mye mer sensitive og kan i seg selv generere seksuell energi.

Skrevet

Hva med å snakke med jenta det dreier seg om? Det hadde kanskje vært en god ide? Jeg kan ikke svare på vegne av andre jenter ihvertfall, hvordan i huleste skal jeg vite hva de liker? Noen liker det litt røffere og andre liker det litt mykere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...