Gjest trengertips Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 tenker på t-shorter og hettegenser jakke ting.. gensere...gjerne belter og...å bukser også men det må vel helst prøves så får gå i vanlig butikk da.
Snasen Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Moods of norway, kanskje? Eller Tiger of Sweeden?
Gjest Tanita Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 www.rocawear.com www.zooyork.com
royaltrux Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 tenker på t-shorter og hettegenser jakke ting.. gensere...gjerne belter og...å bukser også men det må vel helst prøves så får gå i vanlig butikk da. ← Moods of Norway er jeg helt enig med. Masse kult der. Men regner med du har ikke all verdens økonomi, da er dette butikk kanskje noe: http://www.smartguy.dk/ 4 You merke synes jeg i hvert fall har mye kult.
royaltrux Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 tenker på t-shorter og hettegenser jakke ting.. gensere...gjerne belter og...å bukser også men det må vel helst prøves så får gå i vanlig butikk da. ← Hjelper altså om vi kan vite hvor du bor hen, da får du tips om butikker som er bra!
Tristessa Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg liker kanskje litt enklere ting, men Filippa K og Acne har mye fint til gutter. Men igjen, litt voksent kanskje.
Gjest trengertips Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Ja, er ikke ute etter noe så VELDIG voksent... litt mer vanlig, laid back, skate aktig stil... har funnet noe på la redoute, bare noen gensere og t-shorter å sånn.. den derre tiger of sweden siden kom jeg ikke inn på engang..! hmm.. kom inn på selve siden men ikke lengre..
Tristessa Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Ok. Hva med carhart og WESC? Sjekk ut www.stress.no - der har de mye å velge i.
mee mee Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 zara har mye kult for gutter, om du bor i oslo da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå