Gå til innhold

klitorisstimulans under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere: bruker stillingene aktivt for å få stimulert klitoris med penis, under penetrasjon og hvilke stillinger fungerer best for dere til dette. Pleier han å hjelpe til med hånden, i så fall hvor mye. Pleier du/hun å hjelpe til med hånden og i så fall hvor mye. Hva synes dere om det? Er det at han eller hun hjelper til med hånden noe dere gjør for ekstra glede eller må dere gjøre det for at hun skal komme eller er det kjipt å "måtte" gjøre dette eller er det greit å "måtte" dette for at det skal bli bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker en vibrator jeg. Har ikke sjangs til å komme under samleie ellers.

Skrevet

Kommer bedre uten hjelp av meg selv. Prøvde å tøyse rundt med klitten da han tok meg bakfra, men jeg merket jeg var bare i veien.

Vibrator, derimot! Hohoi!

Skrevet

Bakfra må jeg som regel hjelpe til litt selv (med en finger eller 2 på klitten) for å komme "over kanten". Funker enda bedre hvis han gjør det! I stillinger forfra er det som regel nok stimulering i samleiebevegelsene og kroppskontakten. Vibrator under samleie har jeg ikke prøvd, kanskje man skulle prøve det? Heldig jeg som har lett for å komme skjønner jeg! Har så sinnsykt intens følelse innvendig, så samleie gir derfor så stor nytelse at jeg kommer lettere da enn med slikking f.eks.

Nei, vi synes ikke det er til bry at det må ekstra stimulering av klitoris til for at jeg skal oppnå orgasme under enkelte stillinger. Spør en mann hvor lett det ville vært for han å få orgasme uten stimulering av penis! Klitoris hos oss tilsvarer jo penis hos menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...