Amanlis Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Åh for en strålende dag. Sola skinner, fårikålen putrer på ovnen, jeg har sovet leeeenge (til meg å være) og humøret er på topp. Ja, i dag kan det ikke bli bedre.
Gjest Hilde79 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Bortsett fra fårikålen er ståa akkurat den samme her Fikk lyst på fårikål, da....
Gjest Fjellsippa Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Helt enig. Sola skinner og jeg har fått gjort masse husarbeid. Oksesmåsteik står og putrer på komfyren, og i kveld skal jeg steke vafler med trollkrem. En fin dag rett og slett
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Tror ikke jeg skal nærme meg ut døra i dag gitt! Jeg kommer til å bo her! Selv om jeg har veldig lyst på slaskedag med film hos noen venner. Hmmm.
mee mee Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 jeg skulle på loppis i dag jeg da.. men den jævla søndagsruten gjør at jeg ikke kan dra men skal på kino å på middag da.. så da går det greit.. JEG VIL PÅ LOPPIS!
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 En fantastisk deilig dag med skogstur, og deretter en tur på Ullevål for å se Enga vinne 5-1
¤ananas¤ Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg også har spist fårikål i dag Men ellers har det vært en utrolig kjedelig dag. Føles som om den aldri skal ta slutt! Men det nærmer seg nå da
Knurr Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 En fantastisk deilig dag med skogstur, og deretter en tur på Ullevål for å se Enga vinne 5-1 ← Var det derfor folk hylte så sinnssykt forbi vinduet her!
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Var det derfor folk hylte så sinnssykt forbi vinduet her! ← Det er nok mulig! Er ikke akkurat vanlig at Enga scorer 5 mål på en match
Gjest Naria Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 *vil ha fri i morgen* ← Jeg har fri i morgen! Må lese da men.
Knurr Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Jeg vet, jeg tenkte meg at det skjedde noe spesielt der i kveld. Oppholdt meg noen hundre meter fra stadion, ser du. Såvidt jeg kom meg ned på bensinstasjonen, det var så mye folk som danset og hoppet og løp i motsatt retning. Spennende kamp også, eller var det bare plankekjøring igjen?
Viviwoom Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 Jeg har influensa og hele idag suger storveies, gjør den
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Jeg vet, jeg tenkte meg at det skjedde noe spesielt der i kveld. Oppholdt meg noen hundre meter fra stadion, ser du. Såvidt jeg kom meg ned på bensinstasjonen, det var så mye folk som danset og hoppet og løp i motsatt retning. Spennende kamp også, eller var det bare plankekjøring igjen? ← Det var en helt forferdelig elendig kamp av begge lag, og dommer'n dømte i alle retninger utenom der han burde. Enga eide 2. omg så FFK var ganske så sjanseløse. MEN fortsetter Enga med den usikkerheten i forsvaret har vi et alvorlig problem... Der fikk du kanskje litt mer info enn du ville, men Er litt engasjert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå