Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh for en strålende dag.

Sola skinner, fårikålen putrer på ovnen, jeg har sovet leeeenge (til meg å være) og humøret er på topp.

Ja, i dag kan det ikke bli bedre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra fårikålen er ståa akkurat den samme her ;)

Fikk lyst på fårikål, da....

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Helt enig. Sola skinner og jeg har fått gjort masse husarbeid. Oksesmåsteik står og putrer på komfyren, og i kveld skal jeg steke vafler med trollkrem.

En fin dag rett og slett :husarbeid:

Skrevet

Tror ikke jeg skal nærme meg ut døra i dag gitt! Jeg kommer til å bo her! :ler: Selv om jeg har veldig lyst på slaskedag med film hos noen venner. Hmmm.

Skrevet

jeg skulle på loppis i dag jeg da.. men den jævla søndagsruten gjør at jeg ikke kan dra :frustrert:

men skal på kino å på middag da.. så da går det greit..

JEG VIL PÅ LOPPIS! :frustrert:

Skrevet

En fantastisk deilig dag med skogstur, og deretter en tur på Ullevål for å se Enga vinne 5-1 :hoppe:

Skrevet

Jeg også har spist fårikål i dag :)

Men ellers har det vært en utrolig kjedelig dag. Føles som om den aldri skal ta slutt! Men det nærmer seg nå da ;)

Skrevet
En fantastisk deilig dag med skogstur, og deretter en tur på Ullevål for å se Enga vinne 5-1 :hoppe:

Var det derfor folk hylte så sinnssykt forbi vinduet her! :ler:

Skrevet
Var det derfor folk hylte så sinnssykt forbi vinduet her! :ler:

:ler:

Det er nok mulig! Er ikke akkurat vanlig at Enga scorer 5 mål på en match ;)

Skrevet

Jeg vet, jeg tenkte meg at det skjedde noe spesielt der i kveld. Oppholdt meg noen hundre meter fra stadion, ser du. Såvidt jeg kom meg ned på bensinstasjonen, det var så mye folk som danset og hoppet og løp i motsatt retning.

Spennende kamp også, eller var det bare plankekjøring igjen?

Skrevet

Jeg har influensa og hele idag suger storveies, gjør den :frustrert::grine::sur:

Skrevet
Jeg vet, jeg tenkte meg at det skjedde noe spesielt der i kveld. Oppholdt meg noen hundre meter fra stadion, ser du. Såvidt jeg kom meg ned på bensinstasjonen, det var så mye folk som danset og hoppet og løp i motsatt retning.

Spennende kamp også, eller var det bare plankekjøring igjen?

Det var en helt forferdelig elendig kamp av begge lag, og dommer'n dømte i alle retninger utenom der han burde.

Enga eide 2. omg så FFK var ganske så sjanseløse.

MEN fortsetter Enga med den usikkerheten i forsvaret har vi et alvorlig problem... :forvirret:

Der fikk du kanskje litt mer info enn du ville, men :ler:

Er litt engasjert :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...