Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Ved den ytterste fjerdedelen, sånn ca, svinger pikken min ganske kraftig til venstre. Enda litt lenger frem svinger den en del ned. Ingen av bøyene er så store at de skaper problemer ved samleie. I det siste har jeg tenkt at de anntageligvis må være en fordel, spesielt hvis man bruker dem aktivt. I doggy vil jo nedoverbøyen gi ekstra g punkt og a punkt stimulans og når hun ligger på siden med forsiden av kroppen til venstre for meg vil jo sidebøyen gi ekstra g og a punkt stimulans. Jeg tipper dette vil bety mest for a punktet siden man kan treffe g punktet ganske rett på med hodet siden det er så langt ute, mens når pikken kommer til a punktet er den såpass rettet ut av vaginalkanalen at man treffer dårlig rett på om man har en helt rett pikk. Når jeg bruker en håndholdt kunstig vagina kjenner jeg bøyene ganske kraftig i hånden når de glir over. Hva tror dere? Jeg har også lest at en pikk som har stort hode relativt til skaftet er mye bedre enn omvendt. Fordi vaginaen hele tiden presser inn mot pikken skapes det mye ekstra friksjon der skaftet går over i hodet. Dette skal også være en grunn til at omskårne pikker er bedre fordi forhuden gjør denne overgangen mindre markant.
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Tror ikke dette har så innmari mye å si egentlig. (Jeg har ikke så mye å si heller. Annet enn av jeg foretrekker uomskårne menn. ) Men det var da voldsomt så klinisk du omtaler din egen penis, du oppfører deg litt som en dildo.
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Dildoman Fyren "min" sin er helt rett, likevel treffer den A-B-C og hele resten av alfabetpunktene mine. Det er ikke vinkelen som har noe å si, det er hvor hardt du rammer den inn
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Klinisk, oj så forferdelig. Det er en tid og sted for alt og nå var det et passende tidspunkt for å snakke klinisk siden jeg ønsket å finne ut av noe som er helt teknisk og forutsetter presisjon i omtalen.
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Men du fikk iallfall et uklinisk svar på at vinkelen din muligens er en liten fordel, men det er fullt mulig å nyte streit pikk og
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Dette med betydningen av kontrasten mellom størrelsen på hode og skaftet fikk jeg for øvrig høre av en sexolog som sa hun hadde hørt dette fra masse kvinner og syntes det selv. I tillegg er det nevnt i tusenvis av år gamle østlige sexmanualer.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Men det var da voldsomt så klinisk du omtaler din egen penis, du oppfører deg litt som en dildo. ← Kanskje han er en ung og usikker medisin student da vel... Jeg synes det er bedre at en mann snakker på den måten, enn uvørent og sløvt som så mange andre harry grisemenn. Trådstarter: de fleste jenter vet ikke selv hva/hvor a-punkt og g-punkt og x-punkt er...typisk menn å bli så tekniske. Dere må bare prøve dere frem, den samme oppskirften fungerer ikke på alle, kvinner er ikke like i smak og preferanser. Men til det du beskriver: det høres ut som om formen din absolutt er bra til å brukes til det den skal brukes til.
Donnie Darko Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 min stikker ut i alle retninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå