Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hei. Skal en langhelg til København no, noen som har restauranter de vil anbefale og andre serverdigheter vi bør få med oss når vi er der?
Maja_83 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Lunsj i Nyhavn, shopping på Strøget, en guidet tur med en av kanalbåtene, en tur opp i Rundetårn, og så er jo Tivoli veldig koselig da
Hilde Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg vil på det sterkeste anbefale en brunsj på bastionen og løven. Fantastisk hyggelig restaurant som ligger "midt i skogen", men midt i byen. Koster vel 150 kroner per pers eller noe sånt, men da spiser man til man ikke orker mer. Nydelig buffet med hjemmelaget mat, og omgivelsene er helt fantastiske. Jeg MÅ dit hver gang jeg er i Køben!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Restauranter: - Bombay i Lavendelstrædet har fortreffelig indisk mat. - Skildpadden på Gråbrødretorv har fantastisk bygg-selv-sandwicher. - Riz Raz i Kompagnistrædet og St. Kannikestræde har kjempegod middelhavsbuffet.
Maja_83 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Forresten, du bare mååååå spise her! Sankt Gertruds Kloster er en helt fantastisk restaurant med nyyyyydelig mat, atmosfære og servering Skikkelig candle-light-dinner sted. Spiste der rundt juletider i forfjor, gjorde hele lørdagskvelden fullkommen. Er nede i en kjeller og hele lokalet er spartansk innredet i middelalderstil. http://www.sanktgertrudskloster.dk/
Gjest rosaly Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde en favoritt-restaurant som het Peder Oxe, på Graabrødretorvet. Nå er det en god stund siden jeg var der, og aner ikke hvordan den er pr idag. Må tilføye at jeg var opp over ørene forelska den gangen vi frekventerte denne koselige restauranten. Mulig jeg ikke hadde fått samme inntrykk idag. Sukk- det var tider.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 Sant Gertruds Kloster har jeg hørt om , har bestillt bord der den ene kvelden så de ser vi frem til. Ellers kanskje vi prøver noen av de andre stedene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå