Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bli enig med meg selv her. Jeg syns at ankelstøvletter i utgangspunktet er stygge. Men mistenker at jeg kan komme til å få lyst på et par når jeg bare har sett det mange nok ganger i diverse magasiner og moteblogger... ( og det irriterer meg, at jeg er så "lett" å påvirke)

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes først det samme som du, men så kjøpte jeg et par, og digger dem.

Skrevet

Hvis det er lange bukser til, for da ser det ut som de er lengre :engel:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Noen av dem er fine. Speasielt de laveste av dem, altså de som slutter nederst på ankelen.

Skrevet

Jeg blir også veldig lett påvirket til å like ting... Først syntes jeg ankelstøvletter så litt rart ut, men nå synes jeg det er kult. Er på jakt etter det perfekte par nå.

Skrevet
Hvis det er lange bukser til, for da ser det ut som de er lengre :engel:

Jepp, synes ikke det er pent til skjørt.

Skrevet

Det er fint, men man må være relativt slank for å bruke disse.

Skrevet
Det er fint, men man må være relativt slank for å bruke disse.

Jeppsi! Jeg vil ikke sitte her og rakke ned på store folk, men var på fest med ei bekjent i går som er relativt stor, og hun vaklet rundt på disse ankelstøvlettene med spiss tå og stillethælene og subbet i bakken og vagget. Til slutt tålte ikke de stakkars skoene mer, og begge hælene knakk under henne :overrasket:

Skrevet

jeg har igrunnen alltid syntes ankelstøvletter er litt stilig jeg da, selv når det overhode ikke var på mote... også til skjørt.

men det er jo vesentlig at det er rette støvlen og til rette klær, og på rett person.

alt kommer an på om man selger det eller ikke. (altså at man liker det så godt og gjør det så bra at det vil se bra ut pga det)

Skrevet

Til bukse er ankelstøvletter helt greit, til skjørt vil jeg heller ha knelange støvletter.

Skrevet (endret)
FrøkenJuliet er søstra til SC? :tunge1:

Oj.. jeg tror en av oss må bytte avatar ;)

edit: gjort

Endret av FrøkenJuliet
Skrevet

Jeg syns ankelstøvletter er grusomt! Det går kanskje an med bukser, til nød, men da må buksa være så lang at man aldri ser at det er ankelstøvletter!

Skrevet

og særlig de med nedbrett er grusomme, de ser ut som Jack Sparrow har kjøpt dem til sønnen sin.....

Skrevet

Slike eller slike kunne jeg fint brukt, både til bukser og skjørt.

spesielt de første, de er nok mest meg og jeg hadde syntes det var rålekkert sammen med ett skjørt f.eks av typen klokkeformet draktskjørt med en enkel men elegant topp.

de med nedbrett har jeg ikke like sansen for, men de litt mer "klassiske" synes jeg er rålekre.

Skrevet

Likte dem heller ikke til å begynne med, men jo mer jeg ser dem nå, jo bedre liker jeg dem....

Så jeg er vel også ganske lett påvirkelig... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...