Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Jeg mener å ha lest ett par steder at nyere undersøkelser viser at gjennomsnittlig samleietid er kommet opp i 10-15 min i stedet for 2-3 som det var før. Jeg synes dette rimer mye bedre med inntrykket jeg har fått fra de fleste jenter jeg har snakket med. De kan ikke fatte at gjennomsnittet skulle være 2 min og dette er jenter som har hatt sex med ganske mange. Er det noen her som har kommet over gode undersøkelser om dette? Og kan fortelle meg hvor jeg finder dem?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Noe jeg har lurt på i forb. med de undersøkelsene er hvor de starter å telle. F. eks gjelder forspill (nordmenn skal nemlig være flinke til å ha et akkurat passe langt forspill). Eller når ting blir stukket inn? Når starter minuttene å gå?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Vi får da håpe det er når den stikkes inn. Hvis forspill tar ett minutt og samleie ett minutt blir det litt vel stusselig. De fleste undersøkelser handler om fra når den er stukket inn.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 og dette er jenter som har hatt sex med ganske mange. ← Skal ikke spørre om hva slags jenter
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Vi får da håpe det er når den stikkes inn. Hvis forspill tar ett minutt og samleie ett minutt blir det litt vel stusselig. De fleste undersøkelser handler om fra når den er stukket inn. ← Ja, det sitter en observatør i senga og starter stoppeklokka i samme øyeblikk den er stukket inn ... helt inn ... halvt inn ... ærte inn ... gud bedre inn ... Lenge leve saklighet og vitenskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå