Gå til innhold

trenger polakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

men har hørt det er et sjangsespill?

rekker ikke bli ferdig med det jeg må gjøre utvendig før vinteren og økonomien min stenger efektift ute norske snekkere.

noen her som har erfaringer og komme med? eventuelt vil sende meg en pm om de veit om noen flinke som holder til nord for oslo.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kollega av meg sendte meg to av sine ansatte for å gjøre ferdig kjellergølvet, siden jeg sjøl bare hadde to dager på meg og veldig liten tid. Resultatet var glimrende, de jobbet temmelig effektivt og gulvet er dønn solid. Det kommer garantert ikke til å knurke eller gi etter.

Har også sterke planer om å sende ned bilen min til Polen for totallakkering og rustsveising (jeg har blitt lat sjøl), jeg bestemte meg temmelig fort etter at jobben fikk tilbake lastebilen vår etter sandblåsing og lakking av ramme. Det var billig og perfekt. Og ikke minst ferdig når avtalt. Så jeg ser ikkenoe problem med å bruke Polakker, Russere eller whatnot.

Skrevet

Vel, du burde kanskje omtale andre mennesker med litt mer respekt, f.eks. polske håndverker istedenfor "polakker". Får helt frysninger her, høres ut som "neger" i mine ører. Og de averterer jaggu etter "polakker" i avisa også nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...