Gå til innhold

Jeg våknet av at jeg prompet!

Anbefalte innlegg

Gjest -lille lille meg...
Skrevet

Lgger sammen med sambo å sover, da jeg våkner at jeg promper.. Gud, så flaut! Sa bare unnskyld, og gikk ut..

Hva gjør dere i lignende situsajoner?g

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Sover videre, eller står opp- Alt ettersom hvor våken jeg føler meg. :)

Skrevet

Uff, sånt har skjedd meg mange ganger også.

Det er fordi at jeg samler opp så mye luft på kvelden hvis jeg ikke får prompet, og da kommer det gjerne ut i løpet av natten. Det er sååå flaut å våkne opp til en skikkelig brakarpromp.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Promping er da helt naturlig! Vis med den personen som ikke promper. Nei fjert i vei du, det må han tåle! :)

Skrevet

Alle promper vi vel når vi sover. Det er helt normalt.

Skrevet

Samboeren din vet vel at alle mennesker promper !! Og om natten promper alle. Han også. Du kunne sat noe som " oj, den bråkte.." eller "fysj for en lukt!!" Så kunne du sovet videre, hvis du ville det.

Ceca ;)

Skrevet

Jeg promper stadig vekk. Min kjære promper tilbake! Ikkeno å være flau over. ;)

Skrevet

Helt enig med deg Hilde79.

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal være flau over en fis sammen med sambo/ektamannen jeg.

Skrevet

promper hele tia forran sambo, han har sluttet å bry seg.

Skrevet

Har hørt at det er et sikkert tegn på at man er trygg på hverandres kjærlighet, at man kan prompe i hverandres nærvær!!! ;)

Skrevet

Jeg har også våkna av at jeg har prompa. Mange ganger. Av og til har sambo også våkna, og av og til har jeg våkna av at han har prompa. Men det er vel ikke noe å bry seg om? Vi er mennesker, og mennesker promper.

Skrevet
Har hørt at det er et sikkert tegn på at man er trygg på hverandres kjærlighet, at man kan prompe i hverandres nærvær!!! ;)

Det har jeg også hørt, og det stemmer for meg i alle fall...:)

Skrevet

Samme her. Men jeg husker at det var SÅ flaut første gang det skjedde. Ting har jaggu forandrer seg siden den gangen :ler:

Skrevet

Vi har prompekonkurransse vi :ler:

Han har gitt meg så mange sure snåikiser at når jeg har en smyger på lager så gir jeg han en god kos før jeg lar han stå der i drittlukten :ler:

så ler vi godt over hvor barnslig vi er ;):ler::ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tenk på alle de gangene du har prompet i søvnet *uten* å våkne, du!

Ingenting å gjøre noe med, og hvis du føler deg pinlig berørt er det bare å late som om man fremdeles sover ;)

Skrevet
Vi har prompekonkurransse vi :ler:

Han har gitt meg så mange sure snåikiser at når jeg har en smyger på lager så gir jeg han en god kos før jeg lar han stå der i drittlukten :ler:

så ler vi godt over hvor barnslig vi er ;)  :ler:  :ler:

hahahahahahaha :ler::ler::ler::klappe:

Skrevet

Jeg våknet like etter innsovning av en skikkelig kjempebrakpromt ikke så lenge etter at vi var blitt sammen. Jeg ble skikkelig flau, men han bare tøyset det vekk og sa at det nok var mobien som vibrerte litt ekstra høyt i kveld :ler:

Skrevet

Jeg er IKKE flink til å takle slike situasjoner, og ville nok nesten ha dødd... Det ville tatt lang tid før jeg kunne se fyren inn i øyene etter noe slikt.

Og prompekonkurranse??? :ler: hmmm, føler meg kjempeprippen nå, men det kunne jeg ALDRi ha gjort.

Men så blir jeg også irritert når folk raper i nærheten av meg, eller har andre kroppslyder i tide og utide...

(Det er nok det greieste at jeg er singel, da... ;) )

Skrevet
Jeg er IKKE flink til å takle slike situasjoner, og ville nok nesten ha dødd... Det ville tatt lang tid før jeg kunne se fyren inn i øyene etter noe slikt.

Og prompekonkurranse???  :ler:  hmmm, føler meg kjempeprippen nå, men det kunne jeg ALDRi ha gjort.

Men så blir jeg også irritert når folk raper i nærheten av meg, eller har andre kroppslyder i tide og utide...

(Det er nok det greieste at jeg er singel, da... ;) )

Må si meg enig med deg! Skjønner meg virkelig ikke på par som promper foran hverandre. Det må da være litt...eh... turnoff? Jeg har bodd sammen med samboeren min i snart fire år, og aldri har noen av oss prompet foran den andre... Jeg har heller aldri hørt han prompe i søvne, og har heller ikke merket av at jeg selv har gjort det. Jeg ville nå etter fem år sammen med denne mannen blitt kjempeflau hvis jeg prompet foran ham! Og det er ikke fordi jeg ikke er komfortabel med ham, men jeg vil nødig virke ekkel for ham.

Er det virkelig så vanlig å gå rundt å prompe? Er det bare vi to som ikke produserer så mye gass?

Skrevet

vi promper for hverandre hele tiden. jo høyere lyd, jo høyere latter! men det er mest for morro skyld da. vi gjør det ikke for å være ekle med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...