Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, trenger litt råd fra dere...

Gjennom hobbyen min har jeg møtt en fantastisk jente, har helt utrolig kjemi og er like på så mange områder. Kjenner jeg holder på å falle pladask for henne. Eneste problemet er at hun har så utrolig kjærlighetssorg etter at samboeren hennes forlot henne i sommer. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det, er så redd for å "støtte" henne for mye nå, slik at jeg blir en "god venn" for evig og alltid.... hvordan burde jeg gå frem, hun er ganske langt nede nå, så jeg vet at det er uaktuelt for henne å involvere seg i noen ny nå, men samtidig så klarer jeg jo ikke la vær å sende henne en sms i blandt eller ringe og sånn. Virker som om hun blir glad jeg ringer, samtidig som hun alltid forteller hvor kiipt hun har det, spør om hvorfor gutter gjør sånn, om hva jeg tror han mener med det osv...

Trenger tips fra jenter, hvordan skal jeg gå frem slik at hun ikke putter meg i venn boksen for evig og alltid??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Landra_*
Skrevet

Hei!

Kjempe fint at du har truffet ei jente du liker. Håper ting går din vei.

Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg fortalt henne sannheten. At du liker henne, men veit at hun ikke har det så lett akkurat nå. Forklar henne at du vil vente til hun er helt over han til dere kanskje dates. Inntil da kommer du til å være en god venn for henne.

MASSE lykke til!

Skrevet
Hei!

Kjempe fint at du har truffet ei jente du liker. Håper ting går din vei.

Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg fortalt henne sannheten. At du liker henne, men veit at hun ikke har det så lett akkurat nå. Forklar henne at du vil vente til hun er helt over han til dere kanskje dates. Inntil da kommer du til å være en god venn for henne.

MASSE lykke til!

Helt enig. Det høres veldig bra ut for meg også.

Skrevet

"Jeg liker deg veldig godt. Jeg er faktisk forelska i deg. Jeg ønsker ikke å presse deg, men ta det som et kompliment-og noe å tenke på når du er lei deg."

det er kanskje ikke så lurt å si at du vil vente. kan jo hende følelsene går over. ikke lov noe du ikke er sikker på at du kan holde.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg er selv midt i en dyp kjærlighetssorg og jeg har en som er veldig interessert i meg og som ikke legger skjul på at han vil bli sammen med meg.

Jeg må si at jeg blir veldig irritert til tider på ham når hele tiden vil ta på meg, holde meg i hånden eller stryke meg på håret...slike småting... jeg har sagt at jeg trenger litt tid. Så for min del så er det best at han holder litt avstand, ikke maser på meg om hvor lang tid det vil ta/hvortid jeg vet noe mer/er over eksen... for det vet jeg faktisk ikke selv! :sur:

Så mitt råd er å ta det litt med ro og ikke vær innpåsliten for det har virkelig motsatt effekt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...