Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen gode forslag folkens? Hva gjør man med en lang vinfull, regnfull søndag? Spurte tre- åringen. Han sa (sitat): Æ veit ikke... Fare til syden, kanskje?;-) Hehe, andre forslag?
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Bake kake kanskje? Muffins pleier jo å være populært blandt de minste. La ham få pynte noen av muffinsen
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ta på dere regntøy og støvler og gå en uværstur med hopping i pytter og å se på bølgene på havet (hvis dere bor i nærheten av sjøen) inkludert. Etterpå gå hjem og lag kakao og boller og kos dere inne. Jeg er fra kysten av Finnmark og elsket å gå tur i uvær med min mor da jeg var liten. Nå ble jeg litt misunnelig på deg, jeg har flyttet til østlandet og her er det skjeldent sånn skikkelig kyst-uvær. Renger med at du er fra Trøndelag og at det kan gå hardt for seg der også..
Gjest Hedda Gabler Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Spille spill? Dra på kino eller leie film? Bake noe sammen? Lese bøker? Klippe og lime? Noen gode forslag folkens? Hva gjør man med en lang vinfull, regnfull søndag? ← Vin og regn er jo en svært hyggelig kombinasjon. Ikke så familievennlig kanskje, men...
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Tihi, kaka er i ovnen:-) må ta på støvler å gå ut å kjøpe litt mer ingredienser så det blir pynt åsså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå