Gå til innhold

jeg tok han på fersken med lillesøster

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget nå
Skrevet

jeg har hatt sambo i 5 år.

jeg og sambo bor tett i tett med lillesøstern min og hennes kjæreste i en tomannsbolig.

i kveld var det fest i vår del av boligen. jeg jobba nattevakt og kom hjem for en time siden.

da var festen i full gang. mange folk og det var skikkelig "DDEtendenser".

jeg så etter sambo. måtte prate med han om noe. fant han ikke å så sambo till lillesøster sitte i sofakroken å prata med kompisar.

jeg spurte han hvor sambo var. han visste ikke men sa at dem kanskje var og henta noe musikk i andre delen av huset.

jeg gikk for å se men fant dem ikke og dro tilbake til vår del av huset. jeg går opp på badet for å legge i fra meg noken ting og hva ser jeg?

jo min sambo i full sving over doen med lillesøstra mi. MI LILLESØSTER. MIN SAMBO!!!!!!!!! jeg tror det ikke. jeg vet ikke hva jeg skriver nå. er hos foreldrene mine nå.

han sto der og tok hu bakfra. det jeg så var dyrisk og vill sex. akkurat som de kjente hverandre på den måten.

når jeg kom inn skreik søstra mi. sambo sto der bare som en får.

en dum får.

jeg skreik noe men jeg husker ikke hva. noe skreik jeg og det var veldig stygt.

løp ut og tok bilen bort til foreldrene mine. nå sitter jeg her.

sambo har ringt meg minst 50 gangar den siste timen etter dette skjedde. masse meldinger om at han er full og at han ike husker noe av det. at søstra mi er ei hore og at hun la opp tildet???????????????????

lillesøstra mi er lovlig ja men ho er ikkje mer enn 19 år. sambo er 35.

bare det er SJUKT! jeg er kvalm. jeg vil spy. spy på han. og på hu.

hva gjør jeg?

mamma sier jeg bare skal pakke sakene mine å dra der fra i morgen men jeg vet ikke. kanskje fylla har skylla for sambo er snill på så mange måter.

mamma ringte søstra mi og kalte hu for det hu er. ei HORE.!!!

jeg vet ikke. hva gjør jeg? jeg trenger desperat råd!!!!! jeg hater han og ho også. ho mest kanskje. ho er mitt kjøtt og mitt blod. hvem gjør sånt mot sin søster?

ikke brukte dem kondom. det la jeg merke til. hva hvis hu blir gravid? alle tankene svirrer i hode mitt nå. det er helt sjukt. jeg tror det ikke.

dette er ikke sant for meg.

herregud. eg trur det ikke.

beklager språket men jeg orker ikke konsentrere meg om skrivefeil.

han ringer nå i skrivende øyeblikk. jeg leggerr bare på. hva gjør jeg????????????????????? dette er ikke sant. ikke ikke ikkeee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

For en grusom opplevelse!!!

Mitt råd er å vente til samboen din er edru i morgen, og snakke seriøst sammen...

Det er veldig vanskelig å vite hva som er det rette etter at en har vært utro. Gå fra hverandre, eller prøve på nytt?

Ønsker deg masse lykke til!

Dette var ikke noe kjekt å lese... :klem:

Skrevet

Så utrolig vondt å lese. :tristbla: Jeg finner ikke ord for hvor mye jeg føler med deg. :klem:

Er enig med gjest om at du bør vente til alle parter er edru. Men personlig hadde jeg aldri i livet klart å tilgi noe slikt. Ikke uansett, og iallefall ikke med de partene det involverte.

Men bare du/dere kan finne løsningen for deres forhold. Ingen andre kan si hva som er riktig for dere.

Sender deg :klem::klem::klem:

Skrevet

:klem::klem::klem:

Stakkars deg.

Det å ha noen som er glad i seg er et STORT ansvar.

Det burde samboeren din ha tenkt på.

Det du har opplevd nå er sånne ting som noen må i terapi for!

Vanskelig å stole på en fremtidig mann etter noe sånt.

Jeg håper dette ordner seg for deg :klem::klem::klem:

Har dere barn sammen?

Klem Guapa

Gjest Bellatrix
Skrevet
hun la opp tildet???????????????????

Det spiller ingen rolle om hun la opp til det eller ikke, det de gjorde er utilgivelig. I hvert fall på en god stund. Jeg er enig med moren din. Pakk sakene dine og kom deg bort så fort som mulig. Etter en tid fra hverandre kan dere finne ut av om dere likevel har noen fremtid sammen.

Skrevet

Jeg tror det bilde ville blitt svært vanskelig å få bort fra netthinnen for min del. Jeg ville lurt på hva annet han har bedrevet tidligere, og hva han er i stand til å gjøre i fremtiden når han kan finne på å gjøre noe så utilgivelig som dette.

Og nei...det er ikke mulig å legge skylda for noe sånt på at man var full.

Hva med din søsters samboer forresten. Er han informert???

Føler med deg i allefall.

Skrevet

Virker ikke helt troverdig. Folk som sniker seg til ulovlig sex på et party, bruker sørge for at ingen oppdager dem, ved å låse døra.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Virker ikke helt troverdig. Folk som sniker seg til ulovlig sex på et party, bruker sørge for at ingen oppdager dem, ved å låse døra.

Selvsagt kan det være tull, men det vet vi ingenting om.

Skrevet
Selvsagt kan det være tull, men det vet vi ingenting om.

Det kan vel i bunn og grunn alt som skrives av historier her inne. Man må bare svare og debattere med den forutsetning at historiene stemmer.

Skrevet

Å herreguuud!! :overrasket:

dump han, og kom deg vidare i livet.

det her kjem du aldri til å glømme eller komme over!!

du e garantert verdt meir enn det her!!

Håpa du oppdatera oss med ka som skjer.

lykke til... :klem:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det kan vel i bunn og grunn alt som skrives av historier her inne. Man må bare svare og debattere med den forutsetning at historiene stemmer.

Nettopp. vi vet absolutt ignenting om sannhetsverdien i noe her.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Stakkars deg. Du opplever at to mennesker jeg går ut i fra at du stolte på har sviktet deg på det groveste. Tror jeg hadde vært mest skuffet over familie medlemmet mitt jeg altså, de man skal kunne stole på å lene seg på i tykt og tynt, og som på en måte er uerstatelige. Mannen? Han er en idiot og en klovn, men det finnes mange menn. Dump han!

Skrevet
Å herreguuud!! :overrasket:

dump han, og kom deg vidare i livet.

det her kjem du aldri til å glømme eller komme over!!

du e garantert verdt meir enn det her!!

Håpa du oppdatera oss med ka som skjer.

lykke til... :klem:

helt enig!! :)

Skrevet (endret)

:klem: Stakkar deg. Jeg vet ikke hvem jeg ville vært mest sint på. Jo, søstra mi så klart. Hun er mitt blod, og man gjør ikke sånt. Fylla har ikke skylda :kjempesinna:

Gjør man sånt i fylla har man sannsynligsvis mistet kontrollen i fylla før, og da får man ta konsekvensen av det og ikke drikke så mye.

Jeg hadde kasta samboeren ut. Helt klart. Dette er et bilde du vil ha i hodet for alltid. Håper dere ikke har barn, men uansett klarer du deg uten en drittsekk som han.

Søstra di: Prat med henne. Dere må gjøre opp går jeg ut fra, men jeg er redd at noe særlig søsterforhold vil det aldri mer bli.

Tenk om folk kunne tenke seg om før de handlet. Det går ikke an å skru tiden tilbake, samme hvor mye en vil. Og ting er ødelagt for alltid.

Masse lykke til :klem::klem:

Endret av Ulva35
Skrevet

De hadde jo gått inn i et annet hus der de var alene, så de hadde jo gjemt seg. Jeg synes det virker troverdig.

Trådstarter: Håper det går fint med deg. Du burde informere din søsters samboer også. Dette er det største sviket som noen kan gjøre mot deg. Jeg hadde aldri klart og fortsette et forhold med en mann som har gjort slikt med MIN SØSTER!

Gjest beekeeper
Skrevet (endret)

Dette er LAVMÅL!!!!

Du bør ikke engang TENKE på å fortsette i det forholdet!

Ta vare på deg selv! :klem:

edit: Jeg skrev et stygt ord.. :sjarmor:

Endret av beekeeper
Skrevet

Jeg er enig med mange andre her. Jeg tror ikke dere har noen fremtid sammen etter dette.

Skrevet
Det spiller ingen rolle om hun la opp til det eller ikke, det de gjorde er utilgivelig. I hvert fall på en god stund. Jeg er enig med moren din. Pakk sakene dine og kom deg bort så fort som mulig. Etter en tid fra hverandre kan dere finne ut av om dere likevel har noen fremtid sammen.

:Nikke:

Signerer denne.

For en grusom opplevelse. Skjønner godt at du er uttafor. Dette må da være det en kan kalle "ut-av-meg-sjæl-opplevelse". :klem:

Skrevet

herlighet.. føler med deg. dette er grusomt. to mennesker du stoler fullt og helt på sviker deg på det groveste. skjønner ikke at det er mulig. fylla har skylda.. nei, den må han lenger på landet med spør du meg. jeg hadde ikke tåleret det, jeg hadde ikke fått bildet ut av hodet mitt..det tror jeg er støck for alltid. enig med folka og moren din, pakk sakene dine, og reis vekk.. samle tankene dine i fred og ro. og snakk med han når du er klar og begge er edru seff. du fortjener noe mye mye bedre enn han. en som virkelig setter pris på deg. og du trenger å snakke med søsteren din.. vet hennes kjæreste om dette? hold oss oppdatert.

masse klemmer :klem::klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...