Gå til innhold

Innleveringscontainere for Fretex?

Anbefalte innlegg

Gjest Summertime
Skrevet

Jeg har endel nytt tøy som jeg ikke bruker lenger og har lyst til å gi til Fretex. Nå har det blitt stående her hjemme en stund og i morgen er dagen for å bli kvitt det! Butikkene er jo ikke åpne på søndag, men det står på internettsiden deres at de har endel containere plassert rundt i Oslo. Jeg bor på Bislett. Er det noen som har et gatenavn i nærheten av her der det finnes en slik å putte det i?=)

Når det blir stående så lenge uten at jeg får lagt det noe sted, begynner det jo å bli farlig fristende å bare kaste det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at det stod en oversikt over hvor disse containere er plassert på hjemmesiden.

Det er i hvert fall en utenfor Shell-stasjonen på Bjølsen.

Ps, butikkene tar ikke imot klær.

Skrevet

Hvor leverer man ting da? man kan vel ikke putte glass og slikt i en sånn boks?

Skrevet

Tror dere at de henter ting fra 5. etasje uten heis? Jeg har en relativt ny seksjon fra IKEA som ikke får plass til i den nye leligheten. Hadde vært kjekt om frelsesarmeen kunne solgt den. Alternativet blir å selge den for småpenger selv.

Skrevet
Tror dere at de henter ting fra 5. etasje uten heis? Jeg har en relativt ny seksjon fra IKEA som ikke får plass til i den nye leligheten. Hadde vært kjekt om frelsesarmeen kunne solgt den. Alternativet blir å selge den for småpenger selv.

Hvis Frelsesarmeen synes den er bra nok så henter de. Ellers så henter loppemarkedene. Jeg leverte 2 sovesofaer og noen hyller til loppemarked dag jeg flyttet.

Hvilken shell-stasjon på Bjølsen har boks fra Frelsesarmeen. Det hadde vært greit å ha en der. Slipper å ta t-banen til Majorstuen.

Skrevet

Hvis Frelsesarmeen synes den er bra nok så henter de. Ellers så henter loppemarkedene. Jeg leverte 2 sovesofaer og noen hyller til loppemarked dag jeg flyttet.

Der var den ja :)

Men den fungerer ikke helt ideelt.. Jeg får feks ikke opp Shell-stasjonen som er min nærmeste. Men man får jo opp en lang liste med containere, så man finner vel ut av det.

Hvilken shell-stasjon på Bjølsen har boks fra Frelsesarmeen. Det hadde vært greit å ha en der. Slipper å ta t-banen til Majorstuen.

Skrevet

Shell-stasjonen som er ved Badebakken. Mot Maridalen altså.

Skrevet

Jeg bor like ved og har aldri sett noen kontainer der. Skal sjekke nærmere og lete litt mer rundt. Hvor på Shell står den?

Skrevet
Jeg bor like ved og har aldri sett noen kontainer der. Skal sjekke nærmere og lete litt mer rundt. Hvor på Shell står den?

Der hvor man leverer spesialavfall

Skrevet

Takk skal du ha. :smilyblomst:

Må gå en tur i morgen da ja...

Skrevet
Takk skal du ha. :smilyblomst:

Må gå en tur i morgen da ja...

Ingen årsak :) Du stikker ikke innom sarpsborggt og tar med noen poser til da? ;)

Skrevet (endret)

Siden du bor på bislett er det lettest å dra til den på adamstuen! Den ligger i krysset Stensgata/ullevålsveien.

Endret av liv
Skrevet
Ingen årsak :) Du stikker ikke innom sarpsborggt og tar med noen poser til da? ;)

:ler: :ler: Skal tenke på det når jeg har ryddet og tømt kjellerboden min. Ligger klær for flere år det - trur eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...