Gjest Summertime Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har endel nytt tøy som jeg ikke bruker lenger og har lyst til å gi til Fretex. Nå har det blitt stående her hjemme en stund og i morgen er dagen for å bli kvitt det! Butikkene er jo ikke åpne på søndag, men det står på internettsiden deres at de har endel containere plassert rundt i Oslo. Jeg bor på Bislett. Er det noen som har et gatenavn i nærheten av her der det finnes en slik å putte det i?=) Når det blir stående så lenge uten at jeg får lagt det noe sted, begynner det jo å bli farlig fristende å bare kaste det
Gjest t Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg mener å huske at det stod en oversikt over hvor disse containere er plassert på hjemmesiden. Det er i hvert fall en utenfor Shell-stasjonen på Bjølsen. Ps, butikkene tar ikke imot klær.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Hvor leverer man ting da? man kan vel ikke putte glass og slikt i en sånn boks?
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 http://www.fretex.no/find_box.asp?mid=130&l=0&iDepId=1
Gjest t Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 http://www.fretex.no/find_box.asp?mid=130&l=0&iDepId=1 ← Der var den ja Men den fungerer ikke helt ideelt.. Jeg får feks ikke opp Shell-stasjonen som er min nærmeste. Men man får jo opp en lang liste med containere, så man finner vel ut av det.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 http://www.fretex.no/find_box.asp?mid=130&l=0&iDepId=1 ← Flott!! Da blir det nok en tur til nærmeste butikk under flyttingen
Gjest 7 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Tror dere at de henter ting fra 5. etasje uten heis? Jeg har en relativt ny seksjon fra IKEA som ikke får plass til i den nye leligheten. Hadde vært kjekt om frelsesarmeen kunne solgt den. Alternativet blir å selge den for småpenger selv.
Skravla Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Tror dere at de henter ting fra 5. etasje uten heis? Jeg har en relativt ny seksjon fra IKEA som ikke får plass til i den nye leligheten. Hadde vært kjekt om frelsesarmeen kunne solgt den. Alternativet blir å selge den for småpenger selv. ← Hvis Frelsesarmeen synes den er bra nok så henter de. Ellers så henter loppemarkedene. Jeg leverte 2 sovesofaer og noen hyller til loppemarked dag jeg flyttet. Hvilken shell-stasjon på Bjølsen har boks fra Frelsesarmeen. Det hadde vært greit å ha en der. Slipper å ta t-banen til Majorstuen.
Skravla Skrevet 10. september 2006 #9 Skrevet 10. september 2006 Tror dere at de henter ting fra 5. etasje uten heis? Jeg har en relativt ny seksjon fra IKEA som ikke får plass til i den nye leligheten. Hadde vært kjekt om frelsesarmeen kunne solgt den. Alternativet blir å selge den for småpenger selv. ← Hvis Frelsesarmeen synes den er bra nok så henter de. Ellers så henter loppemarkedene. Jeg leverte 2 sovesofaer og noen hyller til loppemarked dag jeg flyttet. Der var den ja Men den fungerer ikke helt ideelt.. Jeg får feks ikke opp Shell-stasjonen som er min nærmeste. Men man får jo opp en lang liste med containere, så man finner vel ut av det. ← Hvilken shell-stasjon på Bjølsen har boks fra Frelsesarmeen. Det hadde vært greit å ha en der. Slipper å ta t-banen til Majorstuen.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Shell-stasjonen som er ved Badebakken. Mot Maridalen altså.
Skravla Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Jeg bor like ved og har aldri sett noen kontainer der. Skal sjekke nærmere og lete litt mer rundt. Hvor på Shell står den?
Gjest t Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Jeg bor like ved og har aldri sett noen kontainer der. Skal sjekke nærmere og lete litt mer rundt. Hvor på Shell står den? ← Der hvor man leverer spesialavfall
Skravla Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 Takk skal du ha. Må gå en tur i morgen da ja...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Takk skal du ha. Må gå en tur i morgen da ja... ← Ingen årsak Du stikker ikke innom sarpsborggt og tar med noen poser til da?
liv Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 (endret) Siden du bor på bislett er det lettest å dra til den på adamstuen! Den ligger i krysset Stensgata/ullevålsveien. Endret 11. september 2006 av liv
Skravla Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Ingen årsak Du stikker ikke innom sarpsborggt og tar med noen poser til da? ← :ler: Skal tenke på det når jeg har ryddet og tømt kjellerboden min. Ligger klær for flere år det - trur eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå