Gå til innhold

brudekjoletråden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

Her er kjolen jeg forelsket meg i da jeg drev bryllupsplanlegging for 3 år siden.

Brylluppet ble det ikke noe av, men har spart på adressen tilfelle det skulle bli aktuellt engang i framtiden (må bare finne mannen først...)

Kjolen helt til høyre KR6063

Skrevet
akkurat nå liker jeg denne veldig godt

men det er VELDIG mange fine kjoler der ute

Den er også min favoritt, i tillegg til disse:

Denne

og denne

Og de fleste andre Linnea Raffaelli kjoler :D

Skrevet
Her er kjolen jeg forelsket meg i da jeg drev bryllupsplanlegging for 3 år siden.

Brylluppet ble det ikke noe av, men har spart på adressen tilfelle det skulle bli aktuellt engang i framtiden (må bare finne mannen først...)

Nydelig kjole :)

Skrevet

:bryllup: Drømme kjolen min er en Demitrios kjole i gull med perler på bryst partiet. Prøve å få fram linken her?HÆ hjelp..

www.demitrios.com model 2004 nr.808.

:klem: Bire

Skrevet
:bryllup: Drømme kjolen min er en Demitrios kjole i gull med perler på bryst partiet. Prøve å få fram linken her?HÆ hjelp..

www.demitrios.com model 2004 nr.808.

:klem: Bire

Er det denne kjolen ?

Skrevet
Den har vært en av mine favoritter i et par år nå. :)

Ja den er nydelig, og annerledes! :)

Gjest lilletroll
Skrevet
Her finner dere min kjole.

Perfekt til vinterbryllup... :)

http://www.bonny.com/index.php?option=com_...e=12&featured=N

FANTASTISK kjole!!!!!

Nydelig!!

Denne linken viser bildet av en dame som skal selge kjolen "min" i riktig farge :)http://www.klikkher.no/info/default.asp?id=38307

Kjempefin i "din" farge!!

Skrevet

Hei folkes! Tenkte jeg bare skulle tipse dere om at det er brudekjolesalg på Agape-butikken ut denne uken! Fikk nettopp mail fra de, og det er 20% avslag på min kjole! Jippi!

Skrevet

:) Denne var fin og i min stil

Den er også min favoritt, i tillegg til disse:

Denne

og denne

Og de fleste andre Linnea Raffaelli kjoler :D

Skrevet

Min drømmekjole er den jeg har kjøpt - irriterende nok ser bilde til designern (MS) helt grusomt ut. Kjolen er mye finere i virkeligheten eller på "vanlige folk" en hun modellen som har den hos dem....skal se om jeg finner et fint bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...