Gå til innhold

brudekjoletråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

her har jeg laget en tråd for alle oss som har funnet drømmebrudekjolen og vise den frem til alle oss nyskjerrige :)

dette er en tråd både de som har kjøpt og for de som bare har funnet den mens de har snikkikket litt på nett...som meg... :sjenert:

vis din drømmekjole!

her er min drømmekjole!!!

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min www.maggiesottero.com/dress.aspx?showAll=1&pageSize=8&style=J892

Skrevet

Fikk ikke den til å virke jeg..., er Vincenza fra Maggie Sottero

Skrevet

Dette er min drømmekjole. Desverre har jeg ennå ikke funnet noen forhandler i Norge som selger den. Har funnet et sted i USA, men skeptisk til å bestille derfra, egentlig...

Men skal uansett ikke gifte meg på et par-tre år, så har goood tid. :)

Skrevet
Dette er min drømmekjole. Desverre har jeg ennå ikke funnet noen forhandler i Norge som selger den. Har funnet et sted i USA, men skeptisk til å bestille derfra, egentlig...

Men skal uansett ikke gifte meg på et par-tre år, så har goood tid. :)

Nydelig!

Skrevet

Ikke sant? Forelsket meg i den første gang jeg så LOTR. Og helt perfekt, da jeg ikke liker "kremkake-kjoler".

Jeg har lyst til å være vinterbrud, og da passer den kjolen perfekt, for den er i ull. Får nok tatt og sydd den hos en eller annen skredder. Når jeg ser på prisene på "vanlige" brudekjoler, vil det faktisk ikke bli noe dyrere.

Skrevet

Jeg klarer aldri å velge en, men dette er min favoritt for tiden.

(heldigvis slipper jeg å ta det valget på en del år enda...)

Skrevet
Jeg klarer aldri å velge en, men dette er min favoritt for tiden.

(heldigvis slipper jeg å ta det valget på en del år enda...)

nice :)

Skrevet (endret)

Kjempe vanskelig med link.... :sjenert:

Prøver igjen. Favoritt er den helt til høyre.

Min drømme kjole

Endret av Leyla77
Skrevet
Ikke sant? Forelsket meg i den første gang jeg så LOTR. Og helt perfekt, da jeg ikke liker "kremkake-kjoler".

Jeg har lyst til å være vinterbrud, og da passer den kjolen perfekt, for den er i ull. Får nok tatt og sydd den hos en eller annen skredder. Når jeg ser på prisene på "vanlige" brudekjoler, vil det faktisk ikke bli noe dyrere.

De har jo masse av den typen kjoler hos www.somaras.no men du har kanskje ikke funnet THE one der?!

Skrevet
Lurer på denne jeg: http://brautmoden-karben.de/ufana.html

Ikke fullt så tradisjonell, men mye mer "meg".

Den var kjempefin! Har du sett på rembo styling kjoler? De har mange i samme stilen (litt mindre tradisjonelle). Valgte selv en rembo kjole. Ellers har jo Linnea Rafaelli mye fint også.

Skrevet
Den var kjempefin! Har du sett på rembo styling kjoler? De har mange i samme stilen (litt mindre tradisjonelle). Valgte selv en rembo kjole. Ellers har jo Linnea Rafaelli mye fint også.

Da har vi nok samme smak.. ;)

Både Rembo og Linea Raffaelli har masse fint!!

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Da har vi nok samme smak..  ;)

Både Rembo og Linea Raffaelli har masse fint!!

Særlig stilen på Rembo-kjolene var mye mer meg alt annet jeg har sett på nett. Falt ikke umiddelbart for noen av kjolene, og har heller ikke bilde av drømmekjolen.

Den har jeg i hodet, og foreløpig ser jeg den for meg i et stoff med litt tungt fall (evt. to lag, med chiffong ytterst); altså ikke noe knitrestoff på meg. Vil ha kjolen til midt på leggen, evt. helt fotsid, men absolutt ikke noe slep. Fargen skal være off-white. Vil at det skal være en del stoff i skjørtet, så den folder seg litt. Kjolen skal også være markert i livet, og den skal ha brede "stropper" (mener stropper som på en måte går i ett med resten av kjolen). Intet slør.

Huff, dette ble kanskje litt dårlig forklart. Har også en idé i hodet som går mer på en 20-tallstema, hvor kjolen har en smal siluett, er fotsid, og har mye perlebroderier.

Har forøvrig tenkt til å prøve å sy kjolen selv, når jeg en gang skal gifte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...