Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har fått anledning til å sende handleliste med en bekjent som skal til Sverige. Er det noe man "må" ha over kjølen? Tenker ikke på kjøtt, sprit og denslags, men noe godt som man bare får fatt i i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 9. september 2006 #2 Del Skrevet 9. september 2006 MMMMMMMMmarabu sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg liker veldig godt en type te som heter Himmla Gött. Det er en rosa pose og te i løsvekt. Ellers hvis du er glad i kaffe så tror jeg de selger kaffe med litt mere smak i ganske store poser i sverige. Endret 12. september 2006 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Kaffe, ja! Löfbergs Lila er myyye bedre enn den kaffen man får i Norge. Den finnes også som "prezzomalt" hvis du foretrekker presskanne fremfor trakter. Ost er også greit å kjøpe. Mager "hushållsost" (17%) er ingen kulinarisk nytelse, men det er en billig og grei erstatning for Norvegia. Av en eller annen grunn mugner den heller ikke, så den holder seg like fin til den er spist opp selv om det er snakk om en to kilos "klædd". Alkoholfri cider vet jeg også det er mange som kjøper, men personlig synes jeg det blir for søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanelia Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Never stop. Smaker mye bedre enn Non stop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå