Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Hei. Noen som har sett reklame for apparatet AB SOLUTION i postordrekataloger. har bestillt et sånt apparat... er det noen der ute som har gjort det samme? hørtes ganske bra ut og koste kun 198,- isteden for de dye til flere hundre kroner på TV-SHOP. Noen som har sett resultater... og hvor lang tid gikk det? For dere som ikke vet hva dette er... er det et treningsapparat som gir elektriske impulser slik at musklene trenes uten at du trenger å svette og gjøre det selv. klem fra meg håper noen har svar til meg.
Englepusen Skrevet 13. januar 2003 #2 Skrevet 13. januar 2003 Som så mange andre har sagt før meg: Høres det ut som om det er for godt til å være sant, så er det som regel det! Har ikke noe tro på sånne apparater desverre..
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #3 Skrevet 14. januar 2003 He he, apparatet virker det, det er det ingen tvil om! Det hele avhenger av hvor mye "spekk" man har på magen.... Sambisen får en skikkelig treningsøkt, mens jeg blir nærmest liggende og disse.....! Altså, impulsene når ikke gjennom noe særlig lag med mageflesk!
Gjest Pirium Skrevet 14. januar 2003 #4 Skrevet 14. januar 2003 Hm... jeg er generelt skeptisk til slike apparater. Men gjest over her: Har du og samboer forsøkt det? Funker det hvis du ikke er spesielt overvektig fra før av? Jeg er nemlig slank, men trenger å stramme opp litt. Trener 2 ganger i uken, men dette kan kanskje være et supplement for å få raskere resultater. Ettersom prisen ikke er så mer enn 198.- kan det jo hende at det er verdt et forsøk. Noen med erfaringer????
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #5 Skrevet 14. januar 2003 Hei igjen! 8) Altså, nå har vi ikke viet dette "eksperimentet" særlig tid, men jeg kan jo se det, når sambo setter på seg dette beltet, at musklene trekker seg sammen og jobber! Han sier også det at han kjenner musklene jobbe! Han er veldig slank og har minus mageflesk, slik at når beltet er på blir magemusklene veldig markert. Jeg for min del ble bare litt øm i skinnet.... :oops:
Gjest lilletroll Skrevet 15. januar 2003 #6 Skrevet 15. januar 2003 Ja, jeg har prøvd AB Solution OG det virker!!!!!! Merket det etter en drøy uke kanskje, og det er jo PERFEKT Sitte å se på tv mens magamusklene får trimmet seg, kan det bli bedre sier jeg
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #7 Skrevet 15. januar 2003 øh... hvor får man kjøpt Ab Solution da????? Jeg har ikke sett det i noen katalog, og finner ikke noe når jeg søker på nettet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #8 Skrevet 16. januar 2003 øh... hvor får man kjøpt Ab Solution da????? Jeg har ikke sett det i noen katalog, og finner ikke noe når jeg søker på nettet. hei. du får kjøpt det i en sånn select katalog. du har kanskje ikke fått den. hvis du ringer ordre tlf. på xxxxxxxx får du bestillt den . 198,- + porto på 89,50 eller noe sånt. ordre tlf er åpen fra 0800 til 1600 tror jeg sånn ca. etter de tidene er det automatisk telefonsvarer du kan ringe til og bestille. men da trenger du varenummer og sånn, har ikke det her. så sats på å ring mellom de tidene da det er manuell tjeneste. håper det var god nok svar. hilsen hun som skrev innlegget Telefonnummeret i innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å poste telefonnumre i innleggene. http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Orakel - moderator
starie Skrevet 17. januar 2003 #9 Skrevet 17. januar 2003 For at disse apparatene skal virke skikkelig må man vite hvor man padder opp. Man må vite hvilke muskler som ligger hvor og for feste og nervus ligger. Selvfølgelig kan man klæsje det på og se en muskekontraksjon og at man blir sliten, men jeg tviler på at dette virker SÅ bra.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #10 Skrevet 18. januar 2003 Er det denne dere snakker om??? http://www.select.no/shop/SHOP4.pgm?TASK=a...5890&Side=00012 ..og er det flere her som mener at dette funker? Da mener jeg selvsagt ikke for å komme i form og som erstatning til trening, men mer som et supplement for å få strammet magen litt ekstra
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #11 Skrevet 21. januar 2003 Ingen som har noe er faring med dette????
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #12 Skrevet 21. januar 2003 Hehe... Erfaring.. Tror ikke du kommer til å forbrenne så mye fett med det aparatet til 200kr.. Vi (Les: sambo) har en sånn duppedings hjemme, men den er bare for å trene musklene. Du forbrenner ikke så mye fett med de. Man kan få sånne maskiner til å fjerne fett også ganske raskt, men da må man sende det inn og få det justert på en eller annen måte(den vi har). Nå vet jeg ikke åssn det 200krs produktet fungerer, for denne kostet vist ganske mye. Det er jo forsåvidt en morsomt duppedings også da. Men jeg tror ikke jeg ville lekt med den alene. Er du dum nok til å sette på begge armene samtidlig, sliter du;) (Når ikke tak i avknappen fordi du ikke har kontroll over armene..hehe)
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #13 Skrevet 21. januar 2003 Tror heller ikke at jeg kommer til å forbrenne noe fett ved hjelp av denne maskinen (eller rettere sagt: jeg VET at den ikke forbrenner fett). Ikke trenger jeg det heller. Jeg er 165 og veier ca. 53 kilo, så jeg er mer enn slank nok. Jeg tenkte bare at dette apparatet kanksje kunne være et supplement til kondisjonetreningen min, for å stramme opp muskler på spesielle områder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå