Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en billig, helt grei mobil, uten abonnement, noen tips hvor jeg bør kikke og evt. hvilken mobil jeg IKKE burde kjøpe??

Takk for svar!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk nettbutikker som komplett.no og mpx.com

De siste mobilene mine har jeg kjøpt derfra, og jeg har vært fornøyd både med pris og eventuell service.

Skrevet

Vel, det er jo en drøss mobiler der ute, så det hadde vært litt lettere å komme med forslag dersom du sier litt om hvilken type mobil du kunne tenkt deg og hvilke funksjoner du trenger/ikke trenger+ om du har en prisgrense.

Skrevet

Jeg kjøpte nylig Benq-Siemens S68 uten abonnement fra mpx.no til ca 1300 kr. Ganske basic modell, uten kamera, mp3-spiller etc, som jeg ikke har behov for i mobiltelefonen - jeg har ved siden av. Jeg er fornøyd så langt! :)

Skrevet
Vel, det er jo en drøss mobiler der  ute, så det hadde vært litt lettere å komme med forslag dersom du sier litt om hvilken type mobil du kunne tenkt deg og hvilke funksjoner du trenger/ikke trenger+ om du har en prisgrense.

Akkurat det samme hvilken mobil. Trenger ikke noe dill dall på den. Men de billigste av Siemens er jeg ikke så fan av. Må kunne ringe og sende mld. Kalender, alarm de vanlige tingene er greit å ha.

Har lav prisgrense nå når pengene ikke helt strekker til..maks 1000 kr??

Takk for svar alle.

:)

Skrevet

noe feil på sia så se nedover så finner du mange tlf uten ab

Skrevet

Jeg kjøpte min telefon via en nettside basert i Storbritania. Det ble for det første ganske billig, samtidig som jeg fikk velge noe annet enn åndsforlatte Nokia og et virrvarr av tragiske Sony Ericsson.

Skrevet

Du kan jo ta en titt på Nokia 6101. Tror den skal være rundt 1000kr nå. Har hørt mange som er fornøyd med den.

Skrevet
Hva slags merke gikk du for, Morten?

Kikket litt på Mitsubishi, de hadde veldig fine sepcs og ikke minst utseende. Men jeg fant ut at det der å i det hele finne batteri eller ladekabler til noe sånt etterpå, kom til å være dødfødt. Så jeg gikk for en Panasonic VS7. Hittil fungert som et uvær, og kostet meg under 2000,- Litt uvant design, men det har vist seg å være en vansesak.

Skrevet
Kikket litt på Mitsubishi, de hadde veldig fine sepcs og ikke minst utseende. Men jeg fant ut at det der å i det hele finne batteri eller ladekabler til noe sånt etterpå, kom til å være dødfødt. Så jeg gikk for en Panasonic VS7. Hittil fungert som et uvær, og kostet meg under 2000,- Litt uvant design, men det har vist seg å være en vansesak.

Den var jo virkelig snajsen. Men hvordan er tastene? Kikket på noen bilder på GSMarena, og der så det ut som tastene var felt ganske langt ned i telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...