Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Vil bytte fastlege. Den jeg har nå tar meg ikke på alvor og oppfører seg generelt veldig rart. Har ingen kjemi, og får liksom ikke sagt alt jeg vil si. Bor i Frogner bydel, men fastleger innenfor sentrumsområdet er ok. Er student, så er ute etter en kommunal. Er det noen som kan anbefale en flink lege i området? Det haster litt...
Gjest niomi Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Har en i Gamlebyen. Alltid forsinket, så det lønner seg å ha time tidlig på dagen. Men syns det er helt greit, for han tar seg god tid, lytter, spør, og respekterer. Eldre mann i legefrakk. Kul fyr. Hvis du skaffer deg bruker, kan jeg sende deg en PM med navnet.
liv Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 kan anbefalle ja, om du sender meg en pm så skal jeg sende det et navn.
Lola83 Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 (endret) Dr. Per Johan Askim er helt fenomenal. Du finner han på Majorstuen Medisinske. Telefon; xxxxxx. Han jobber privat da, ikke offentlig, men han er ikke spes. dyr. Ca. 200 for en time. Holder til i Kirkeveien 51. Ikke langt fra Frogner Telefonnumer fjernet Reglene Arwen (mod) Endret 10. september 2006 av Arwen
La Luna Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Hvis det er student ved uio du er, så har jo de egen studenthelsetjeneste...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå