Rosenrød Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 (endret) Flere som har sett denne og VIL HA? Jeg snakker da om den nyeste, høstens utgave. Godt jeg har bursdag snart, hehe... Endret 9. september 2006 av Rosenrød
Rosenrød Skrevet 9. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2006 Noen som husker prisen på disse forresten?
Rosenrød Skrevet 9. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2006 Det var en rosa, en sort med skimmer, en grå med skimmer og en gullfarget tror jeg.
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 tror de koster litt over 400 kr. jeg har to fra før og har veldig lyst på den nye også. men bruker mye av den lilla jeg har nå da siden lilla er ini høst!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 De andre kvartettene koster vel rundt 385 eller noe slikt. Jeg elsker Spices! Men har ikke sett denne nye, får ta en titt når jeg drar til Oslo igjen
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Er det denne dere prater om? CHANEL Quadra Eye Shadow, Shade #95 Sparkling Satins Why pick? Now you can have the unique combination of satin and shimmer in the latest LES 4 OMBRES Quadra Eye Shadow. Sparkling satins wash smooth, light-catching colour over the eye in pink sparkle, silver, black sparkle and golden beige. Wear a sheer, magical veil with a light touch, or intensify application for a stunning patina of Har Spices selv, den er ganske bra. :D Men denne her ... Chanel Colour Collection - Pink Lamé Stay a step ahead with the latest Exclusive Creation from the Makeup Studio in Paris. PINK LAMÉ is a highly original eyeshadow that reflects the intricate beauty of lamé, weaving together three opulent layers of silky powder in gold, silver and pink tones, forming a radiant shade Pastet fra siden www.sephora.com
Maja_83 Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Det var en rosa, en sort med skimmer, en grå med skimmer og en gullfarget tror jeg. ← Jeg har akkurat denne, men er ikke helt fornøyd med konsistensen på en måte... Og så føler jeg at det blir så mye glitter ut av det hele - til tross for at jeg liker skimmer og glitter. Men mulig jeg legger den feil bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå