Gjest Moonshadow Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Er tinghuset åpent på lørdager? Vi har bestilt vielse 28okt og det er på lørdag men jeg har hørt de ikke har åpent i helger.
Arkana Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Ja, du kan gifte deg på lørdager i Tinghuset, men ikke alle lørdager. Det beste er å ringe og høre.
Gjest Moonshadow Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 Etter som vi ha booket tid den lørdagen så er det vel i orden da. Har dobbelt skjekket datoen med de også så
Arkana Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Etter som vi ha booket tid den lørdagen så er det vel i orden da. Har dobbelt skjekket datoen med de også så ← Ja, har du bestilt den datoen så er det i orden. Ikke lenge til nå!
Gjest Moonshadow Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Ja, har du bestilt den datoen så er det i orden. Ikke lenge til nå! ← Rett rundt hjørnet nå ja. Går fort framover.
Arkana Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Rett rundt hjørnet nå ja. Går fort framover. ← Ja, jeg synes tiden går kjempefort og det er fremdeles 9 mnd igjen. Ellers er jeg ørlite lei meg for at borgerlige vielser nå kun foregår på Tinghuset. Inntil juli i år kunne man gifte seg hos byfogden i Pilestredet, hvor jeg synes lokalene var mye finere og ikke så store (positivt siden vi blir relativt få til stede). Og så leste jeg nettopp at vielser i sommermånedene må være ferdige 14.30, synes det er så tidlig i forhold til middagen, hadde håpet på kl 16.00. Men men, det viktigste er jo at vi blir gift da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå