Gå til innhold

Beat for Beat

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det gjør ikke noe, vi snakker jo om det mest fantastisek syngende mennesket i verden :hoppe::)

:ler: Sporer av igjen jeg altså, men du får meg i godt humør :ler::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes programmet avhenger veldig av hvem som er med. Jeg husker en dame som var med i fjor, sammen med Benny Borg, det var litt tragisk i grunnen.  :forvirret: 

Men jeg holdt på å dette av stolen da Glam fra wig wam var med. Tenkte på forhånd at "jaja, han er sikkert masete og ikke så veldig flink", men han viste seg å være supersjarmerende og hadde en fantastisk stemme! Åhh, jeg skulle gitt mye for å ha hans versjon av Anthem på cd. Har faktisk lyst til å se Chess på grunn av han  :sjenert:

Enig i alt her, fra den tragiske damen, til at Wig Wam overrasket positivt...

Skrevet (endret)

jeg må jo innrømme at jeg følte meg ganske dum som satt og så reprisen på beat for beat en lørdagskveld, sang med og syntes det var moro. og jeg er 24, ikke 74... :flau:

og de norske var jaggu flinke! pernilla wahlgren var forresten sambos våte drøm da han var ung, så han så litt på han og...

Endret av Fruktfat
Skrevet
jeg må jo innrømme at jeg følte meg ganske dum som satt og så reprisen på beat for beat en lørdagskveld, sang med og syntes det var moro. og jeg er 24, ikke 74...  :flau:

og de norske var jaggu flinke! pernilla wahlgren var forresten sambos våte drøm da han var ung, så han så litt på han og...

Enig med deg, men jeg er ikek flau over det, hvorfor skal man være det?

Dette er bra underholdning!

Skrevet
jeg må jo innrømme at jeg følte meg ganske dum som satt og så reprisen på beat for beat en lørdagskveld, sang med og syntes det var moro. og jeg er 24, ikke 74...  :flau:

Hehe, du var ike alene på lørdag! :)

Jeg så mest ¨å pga Gustav Nilsen,jeg da, for han er sååå utrolig flink! Allsidig og dyktig! Spennende å se hvor han ender opp. Det så ut som at han følte seg som rockestjerne da han sang Oasis ;)

Gøy å høre igjen Piccadilly oxo! Både jeg og bror hadde plakater av Pernilla på rommene våre- Av to litt ulike årsaker, mistenker jeg..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...