Gå til innhold

Beat for Beat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mille, jeg vet om Gisle Børge har dame :sjarmor:

Kjenner mange som har vært med, og det er ikke så utrolig planlagt som man tror. Det går ganske lang tid fra de leverer inn listene over sanger de kan tenke seg å synge, til opptaket blir gjort. Dermed glemmer man en del. Det må nesten være slik, de som lager programmet må ha en viss peiling på hva slags musikk deltagerne kjenner til. Ellers kunne man risikert at ingen av oppgavene ble løst, og hvor god underholdning hadde det blitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JW kan sikkert ikke være med hver gang, men annenhver gang kan da ikke være for mye forlangt.  :sjarmor::sjenert:

Dessuten så var jeg på Trøndelag teater i går og mener at både Stephen Brandt-Hansen og Paul Ottar Haga er kjempeflinke og burde få være med.  :klappe:  :klappe:

Synes ikke noe om noen av de jentene som var med fredag. Ingen av dem kunne synge jo....  :sur:  :sur:

Eh...skuespillere som sangere...nei takk! Da blir programmet så...teatralsk.

Men Evelyn Jons derimot, hun bør bli invitert! ;)

Skrevet
Mille, jeg vet om Gisle Børge har dame  :sjarmor:

Flere av mine venninner lurer på om han er single...er han? :)

Skrevet

Ja, ja...jeg synes hvertfall han er veldig kjekk.

Kanskje det er du selv eller noen du kjenner som er sammen med ham? Isåfall: gratulerer! :)

Skrevet

Neida, sist jeg snakket med ham var han singel.

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Bra program, jeg ser frem til hver fredag med gjengen i Beat for Beat! :digge:

Skrevet

Paul Ottar Haga har vel vært med før???

Ellers er dette et av ukas høydepunkt!

Favorittepisode: Da Trond Viggo Torgersen og Halfdan Sivertsen var på lag

Største overraskelse: Da vokalisten i Wig Wam dro til! For en flott stemme, hvorfor kaste den bort på Wig Wam?????

Skrevet

Gleder meg til i kveld med dette programmet, men det er veldig avhengig av hvem som kommer og er gjester. Det er bare trivelig og hyggelig om gjester som har vært der før kommer tilbake! :)

Skrevet

I kveld kommer det hvertfall to stykker jeg liker. :)

Skrevet

Jeg synes programmet avhenger veldig av hvem som er med. Jeg husker en dame som var med i fjor, sammen med Benny Borg, det var litt tragisk i grunnen. :forvirret:

Men jeg holdt på å dette av stolen da Glam fra wig wam var med. Tenkte på forhånd at "jaja, han er sikkert masete og ikke så veldig flink", men han viste seg å være supersjarmerende og hadde en fantastisk stemme! Åhh, jeg skulle gitt mye for å ha hans versjon av Anthem på cd. Har faktisk lyst til å se Chess på grunn av han :sjenert:

Skrevet

Jeg blir flau, på mine egne, artistenes, og publikum vegne, hver gang jeg tilfeldigvis zapper innom dette programmet. En gjeng med kjendiser som ... soler seg i sin egen glans..? Og publikum som sitter og klapper takten, og beundrer de flotte artistene - eller hva de nå gjør.

Skjønner ikke at oppegående folk ser på dette, eller hva de får ut av å se på dette programmet.

Skrevet

Dette programmet irriterer meg :tristbla:

Kjenner at jeg blir flau over både programlederen, deltakerne, pianistene som liksom skal showe på slutten og IALLEFALL publikum som klapper entusiastisk med :tristbla:

Jeg hater at de overdriver og inproviserer, kunne de ikke i det minste ha latt være å STÅ foran der å vise deg frem?

Kjenner at jeg blir flau når en eller annen går opp for å synge og danse.

Jeg irriterer meg vanligvis meget lite, men akkurat dette. GRRR :frustrert:

Skrevet

Jeg digger konseptet, blåser i om det er avtalt spill, det er stort sett alle programmer, Nytt på Nytt er også stort sett ferdigskrevet på forhånd.

Når det er sagt syns jeg kvalitetsnivået på de som deltar stadig synker. Og da blir det ikke like bra. Ja så klart jeg skjønner at ikke JW kan være med hver gang, he he...

Men vi har da masse andre fantastiske artister her i Norge.

Skrevet
Du tenker på Nagell-Erichsen? Ja, kanskje han ikke har den største TV-sjarm personligheten.

Han heter Trond Nagell Dahl

Tiden mellom 8 og 9 er stort sett viet til å synge Knutsen og Ludvigsen, samt litt eventyrlesing på vei inn i eldsteguttens drømmeland. Dermed slipper jeg å ta stilling til Beat for beat.

Du har fortsatt muligheten - det går i reprise på NRK2 på lørdags kveldene ;)

Men jeg holdt på å dette av stolen da Glam fra wig wam var med. Tenkte på forhånd at "jaja, han er sikkert masete og ikke så veldig flink", men han viste seg å være supersjarmerende og hadde en fantastisk stemme! Åhh, jeg skulle gitt mye for å ha hans versjon av Anthem på cd. Har faktisk lyst til å se Chess på grunn av han  :sjenert:

Jepp - han overrasket meg positivt også. Er vi litt forutinntatte kanskje :klø:

Jeg er det hvertfall av og til :sjenert:

Jeg blir flau, på mine egne, artistenes, og publikum vegne, hver gang jeg tilfeldigvis zapper innom dette programmet. En gjeng med kjendiser som ... soler seg i sin egen glans..? Og publikum som sitter og klapper takten, og beundrer de flotte artistene - eller hva de nå gjør.

Skjønner ikke at oppegående folk ser på dette, eller hva de får ut av å se på dette programmet.

Tja - enkel, folkelig grei underholdning kanskje? Jeg liker programmet veldig godt - og ser på hver fredag (eller reprisen på lørdag). Jeg er en enkel sjel jeg da - men dette er faktisk et av ukens "TV-høydare" for meg da :)

I går var Gustav Nilsen med. Han er en morsom stand-up-komiker, en veldig bra immitator - og jaggu kunne 'n synge også :tommel:

Skrevet

Ja så klart jeg skjønner at ikke JW kan være med hver gang, he he...

Du er nå søt og da :ler: ! Jeg synes JW er flink til å synge bare jeg ikke ser'n, han har så mye styr for seg i fjeset når han synger. Og sånn ellers så virker han jo sympatisk.

Når det er sagt, så synes jeg hele "gullrekka" på fredagen er veldig avhengig av hvilke gjester som er der. Spesielt Skavlan. I går så jeg på Beat for beat kun fordi Gustav Nilsen var med. Han er festlig. Artig som Mick Jagger! :ler:

Skrevet
Du er nå søt og da  :ler: ! Jeg synes JW er flink til å synge bare jeg ikke ser'n, han har så mye styr for seg i fjeset når han synger. Og sånn ellers så virker han jo sympatisk.

pussig at så mange sier det der, jeg syns han er vakker jeg............ :sjenert:

Skrevet
pussig at så mange sier det der, jeg syns han er vakker jeg............ :sjenert:

Altså, mannen er jo ikke stygg, og han har et glimt i øyet og et vinnende vesen, bare han demper grimasene sine litt! Men vakker....ja, ja hver sin smak, men han har som sagt glimt i øyet! ;) Forresten, nå sporer jeg vel av tråden litt her... :sjenert:

Skrevet
Altså, mannen er jo ikke stygg, og han har et glimt i øyet og et vinnende vesen, bare han demper grimasene sine litt! Men vakker....ja, ja hver sin smak, men han har som sagt glimt i øyet! ;)  Forresten, nå sporer jeg vel av tråden litt her... :sjenert:

Det gjør ikke noe, vi snakker jo om det mest fantastisek syngende mennesket i verden :hoppe::)

Skrevet
Det gjør ikke noe, vi snakker jo om det mest fantastisek syngende mennesket i verden :hoppe::)

Hehe Evelina... du er deg selv lik.... slik jeg kjenner deg herifra iallefall....

Fniser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...