Gå til innhold

Beat for Beat

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Jeg synes det var gøy å se på Beat for Beat nå sist fredag :)

De var kjempeflinke de som var med! Spesielt spennende var det å høre Jostein (husker ikke etternavnet) synge i samspill med pianist Gisle Børge Styve "Night and day": wow!! :klappe: Jeg ble målløs, noe så fantastisk bra.

Hva Gisle Børge Styve er i stand til i forhold til å improvisere er helt utrolig...(noen som vet om han har kjæreste?)

Glimrende!

(Riktignok kan jeg spare meg for denne Tor Endresen, men det skal jo være et program for de mange).

Skrevet

Synes også det er helt grei underholding. Synger med og koser meg. :rodme: Men som med så mange andre program avhenger det veldig av hvilke gjester som er med. Jeg har ikke mye til overs for han pianisten med det lange håret, synes han er litt ekkel.

Skrevet

Kan ikke skjønne at det er noe å se på...Og det tar jo aldri slutt,!!

Kutt ut dritten!!! :frustrert:

Skrevet
Synes også det er helt grei underholding. Synger med og koser meg. :rodme:  Men som med så mange andre program avhenger det veldig av hvilke gjester som er med. Jeg har ikke mye til overs for han pianisten med det lange håret, synes han er litt ekkel.

Du tenker på Nagell-Erichsen? Ja, kanskje han ikke har den største TV-sjarm personligheten.

Men han andre, Gisle Børge Styve, virker som han er utrolig flink til å improvisere, og at han er med på alt de spør om av låter!

I tillegg har han utstråling og varme :)

Jeg synes de tre utfyller hverandre jeg da...tenker på programlederen, Nagell-Erichsen og Gisle Børge Styve.

Skrevet

Var ok i går, men sist gang var det utrolig dårlige gjester.

Gleder meg til neste fredag, da kommer Robert Gustafsson og Gustav Nilsen (+ to jenter jeg ikke har hørt om) :hoppe:

Skrevet
Kan ikke skjønne at det er noe å se på...Og det tar jo aldri slutt,!!

Kutt ut dritten!!! :frustrert:

:ler::ler: Huff da, har du ikke andre kanaler?

Du får se på noe annet isteden da vet du: fotball (dumskallene ser på det) elelr bingo på din lokale TV-kanal (også for dumskallene).

Skrevet
Var ok i går, men sist gang var det utrolig dårlige gjester.

Gleder meg til neste fredag, da kommer Robert Gustafsson og Gustav Nilsen (+ to jenter jeg ikke har hørt om) :hoppe:

Gustav Nilsen har vært med tidligere, men det er kjempegøy å se dem igjen. Jeg gleder meg også til neste gang! Det er faktisk ganske ålreit og hyggelig å se dem flere ganger. Håper mange av de fra 2005 blir med nå i 2006 også.

Hvem er Robert Gustafsson da?

Ps! Håper Heine Totland kommer tilbake!

Skrevet
Men han andre, Gisle Børge Styve, virker som han er utrolig flink til å improvisere, og at han er med på alt de spør om av låter!

I tillegg har han utstråling og varme  :)

Kan ikke navnene deres, men han med det korte håret har jeg virkelig sansen for. :) Som du sier han har mye utstråling og masse sjarm.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Så alltid på det før, men ble lei av det. Syns det ble litt karaoke-aktig. Men det spørs jo veldig på hvem som er med. Så én sang med han Grand-prix-Jostein i går, og det var veldig underholdende.

Før måtte jeg se det - nå ser jeg det hvis jeg kjeder meg.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Synes det er et ok og hyggelig program, som jeg liker best å se på samtidig som jeg leser i avisen -greier sjelden å ta hele oppmerksomheten min.

Jeg synes begge pianistene, og bandet, er kjempeflinke. Gjestene er av varierende kvalitet, men slik er det jo alltid.

Skrevet
:ler:  :ler: Huff da, har du ikke andre kanaler?

Du får se på noe annet isteden da vet du: fotball (dumskallene ser på det) elelr bingo på din lokale TV-kanal (også for dumskallene).

Fotball er ENDA verre en Beat for Beat, og Lokal-tv har jeg ikke..

P.S. mener du at jeg er en dumskalle?? Fordi jeg ikke ser på B.f.B?? D.S

Skrevet

Bandet i Beat for Beat er kjempeflinke...de spiller alt mulig på en funky og stilig måte, så utrolig allsidige de er!

Skrevet

Gisle Børge og Trond er genialt gode begge to, det samme om bandet og kanskje i særdeleshet Frøydis Grorud!! :)

Beat for Beat er for meg helgens tvhøydepunkt, selvom jeg syns kanskje at gjestenivået har sunket betraktelig i siste sesong... men jeg skjønner jo at Jan Werner ikke kan være med HVER gang, selvom jeg definitivt skulle ønske det.......... :sjenert:

Men hun lyshåra jenta som sang sist, var grusefull.

Skrevet
Hm...jaha, og han kan synge?  :forvirret:

Så han på svensk beat for beat en gang og han kan synge ja.

Skrevet

Hei!

Jeg har og brukt noen fredagskvelder og sett på bfb. men alle jeg snakker med sier det er avtalt spill, hele greien, mister litt av sjarmen da

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Tiden mellom 8 og 9 er stort sett viet til å synge Knutsen og Ludvigsen, samt litt eventyrlesing på vei inn i eldsteguttens drømmeland. Dermed slipper jeg å ta stilling til Beat for beat.

Plager meg lite, så lenge jeg rekker Nytt på nytt (som også er grundig planlagt)

Skrevet
Gisle Børge og Trond er genialt gode begge to, det samme om bandet og kanskje i særdeleshet Frøydis Grorud!! :)

Beat for Beat er for meg helgens tvhøydepunkt, selvom jeg syns kanskje at gjestenivået har sunket betraktelig i siste sesong... men jeg skjønner jo at Jan Werner ikke kan være med HVER gang, selvom jeg definitivt skulle ønske det.......... :sjenert:

Men hun lyshåra jenta som sang sist, var grusefull.

JW kan sikkert ikke være med hver gang, men annenhver gang kan da ikke være for mye forlangt. :sjarmor::sjenert:

Dessuten så var jeg på Trøndelag teater i går og mener at både Stephen Brandt-Hansen og Paul Ottar Haga er kjempeflinke og burde få være med. :klappe::klappe:

Synes ikke noe om noen av de jentene som var med fredag. Ingen av dem kunne synge jo.... :sur::sur:

Skrevet

Bare juks og fanteri. De som er med har lever inn liste med sanger før programme. Men det kan jo være grei underholdning likevel, er ikke det. Men nå går jeg alltid lei av slike konsepter etter en stund. Kjeder med med forutsigbarheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...