Gå til innhold

Går det ann å vaske sko i maskinen?

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpå
Skrevet

hehe... ja burde få meg nye vet det... men bruker de på jobb så de lukter mat å dritt å blir kjempe ekle bare.. går det ann?? eventuelt skal jeg ta ut sålen eller kan den også vaskes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min vasker sine joggesko i maskinen. Er vel en runde på 40% grader med vaskepulver, eller noe slikt han bruker.

Gjest lurerpå
Skrevet

oki!! da prøver jeg.. de er så gamle å slitte uansett...

Skrevet

Kva med slike med gel i? Toler dei vaskemaskin?

Skrevet

Har aldri vært borti joggesko som ikke kan vaskes, men skal ikke garantere noe. De ser skikkelig rare ut etter vask, da. Hvite som om de var nye, men godt slitt. Må alltid ut og hoppe litt i søla med slike sko :D

Skrevet

Støtdempingen kan visstnok bli ødelagt etter en runde i maskinen.

Skrevet

Bestandig vasket joggesko i vaskemaskinen jeg.............. og nå snakker jeg om de siste 20 åra altså............... Aldri fått ødelagte noen.

40 grader. Skoene blir så gode som nye.

(Har dog aldri hatt joggesko som koster flere-tusen altså...........)

Skrevet
Bestandig vasket joggesko i vaskemaskinen jeg..............  og nå snakker jeg om de siste 20 åra altså...............  Aldri fått ødelagte noen.

40 grader.  Skoene blir så gode som nye.

(Har dog aldri hatt joggesko som koster flere-tusen altså...........)

Og det var meg............... Hvem logget meg ut da :klø:

Skrevet (endret)

Jeg legger skoene i en vaskepose og har masse gamle håndklær i maskinen nå jeg vasker sko.

Mulig det ikke stemmer, men jeg innbiller meg at det ikke er bra for maskinen at skoene slår i mot trommelen.

Endret av Værjenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...