Gjest Gjest_ylva_* Skrevet 9. september 2006 #1 Skrevet 9. september 2006 Jeg har malt kjøkkenskapene i lysegrå (morgendis) nå. Skal endelig sette på nye håndtak Hvilke synes du er finest Disse? Eller håndtak som likner på disse men som er litt smalere (og finere..)
Sniglå Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 De første er veldig vanlige, føler de fleste kjøkken har akkurat de håndtakene, eller noen som ligner hvertfall. Den siste typen har jeg hatt selv, og angret ikke så lenge etter jeg skrudde de på (ble lei av de, på en måte) Med andre ord: Ikke noen av de ville JEG valgt
Gjest Gjest_ulva_* Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 De første er veldig vanlige, føler de fleste kjøkken har akkurat de håndtakene, eller noen som ligner hvertfall. Den siste typen har jeg hatt selv, og angret ikke så lenge etter jeg skrudde de på (ble lei av de, på en måte) Med andre ord: Ikke noen av de ville JEG valgt ← Hehe, okey.. Hva slags knotter eller håndtak ville du valgt? Jeg har følelsen av at de kommer i variasjoner av de to jeg viste... Eller mer firkantete versjoner av den siste, men de liker jeg ikke så godt.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 De nummer to er veldig gode å holde i syns jeg, vi har sånne på vaskerommet og jeg skulle ønske vi hadde de på kjøkkenet Nummer en likte jeg ikke i det hele tatt
Arwen Skrevet 9. september 2006 #5 Skrevet 9. september 2006 Jeg har de første på noen klesskap og er veldig fornøyd. Har sett de på kjøkken også og det ser bra ut der. De andre hadde vi på vårt forrige kjøkken og jeg angret veldig på at jeg valgte de...
Gjest Gjest_ylva_* Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Kan kanskje fortelle at jeg heller mot de første, altså de lange... Hm, kanskje jeg bare skal kjøpe de. Var utrolig billig på IKEA i hvert fall. Lurer på hvordan kvaliteten er på de.
Arwen Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 Jeg har ingenting å utsette på kvaliteten
Sniglå Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 Hehe, okey.. Hva slags knotter eller håndtak ville du valgt? Jeg har følelsen av at de kommer i variasjoner av de to jeg viste... Eller mer firkantete versjoner av den siste, men de liker jeg ikke så godt. ← Jeg har håndtak fra HTH Vanskelig å se på bildet, men det er de håndtakene som er der. Firkantet på en måte. Veldig fornøyd :-D
Kvist Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 De første var veldig vanlige, syns "alle" har sånne nå. De er jo fine, men kommer vel fort til å bli gammeldagse. De andre hadde jeg heller ikke valgt, liker å ha muligheten til å henge fra meg ting midlertidig på håndtakene. R. Bergersen har godt utvalg til ikke så alt for ille priser
Arkana Skrevet 9. september 2006 #11 Skrevet 9. september 2006 Vi har nr 2 og er veldig fornøyd med dem. Likte ikke de første.
Gjest Gjest_c_* Skrevet 9. september 2006 #12 Skrevet 9. september 2006 Her hvor vi leier har vi nr 2. Jeg synes de ser billige ut..
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #13 Skrevet 9. september 2006 Vi hadde nr. 2 i den forrige leiligheten, og ble veldig lei av dem selv om vi syntes de var fine da vi valgte kjøkkenet. Nå kommer vi nok til å gå mer i retning av de på den første linken.
mowgli Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 Helt klart nr. 1, du kommer ikke til å angre
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 Uten tvil nr. 1. Klassiske håndtak med stramme linjer. I tillegg er de praktiske. Husmusa
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #16 Skrevet 10. september 2006 Av de to du foreslår: definitivt nr.1!
Cata Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Ville valgt nr. 1 til den innredningen du beskriver. Har selv noe som likner nr. 2 og de er helt greie til min kjøkkeninnredning, -men..... Isolert sett og til andre innredninger så ville jeg nok hatt nr. 1.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. september 2006 #19 Skrevet 10. september 2006 (endret) nr 1. hvordan ser/merker man forskjell i kvaliteten på håndtak? :klø: Endret 10. september 2006 av Fruktfat
Gjest Gjest_ylva_* Skrevet 10. september 2006 #20 Skrevet 10. september 2006 nr 1. hvordan ser/merker man forskjell i kvaliteten på håndtak? :klø: ← Metall kan bli svart/mørkegrå ved kontakt med kroppsfett.. --- Tror jeg har bestemt meg for nr 1 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå